۰

آموزش طراحی سایت در شیراز

بازدید 727

آموزش طراحی سایت در شیراز

آموزش طراحی سایت در شیراز

تیم بزرگ آموزشی فیدار و فیاور که سابقه  آموزشی طولانی در رشته های متنوع الکترونیک و برنامه نویسی  نویسی را دارند اکنون با توجه به نیاز بازار، رشته طراحی سایت را هم به رشته های آموزشی خود اضافه کرده است.

طراحی سایت حرفه بسیار پردآمد است، که این روزها نیاز بازار ایران و جهان به این شغل روز به روز در حال افزایش است.

شما با یادگیری این حرفه،علاوه بر این که یک حرفه با امنیت شغلی بسیار بالا را فرا خواهید گرفت. میتوانید با کسب تجربه در این حرفه و قرار دادن رزومه خود در سایت های کاریابی، مثل linkedin  به صورت غیر حضوری (freelancer) و حضوری  با درآمد بالای دلاری مشغول کار شوید و یک زندگی راحت و بدون دغدغه داشته باشید.😄

در آموزشگاه فیاور علاوه بر آموزش اصولی و حرفه ای برنامه نویسی و طراحی سایت ، به شما کمک خواهیم کرد تا بعد از اتمام دوره بتوانید به راحتی یک سایت یا فروشگاه اینترنتی را با اصول صحیح seo راه اندازی کنید. و همچنین مربیان حرفه ای ما، تمام راه هایی که میتوان از طریق راه اندازی یک سایت به درآمد بالا رسید را به شما آموزش میدهند.

 

آموزش طراحی سایت با world press

همانطور که میدانید این روز های بیش از 90 درصد سایت های جهان در پلتفرم world press اجرا می شوند. به همین منظور تیم حرفه ای فیاور و فیدار نحوه راه اندازی ورد پرس بر روی انواع سرور ها (لینوکس سرور ، ویندوز سرور و … ) را به شما آموزش میدهند.

سپس طراحی ، کد نویس ، طراحی و نصب افزونه های متنوع ، طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، انجام اصولی seo در ورد پرس و…. را به شما آموزش میدهند.

با شرکت در دوره های ما،شما می تواند به راحتی فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کرده و تمام پروژ های freelancer را به راحتی انجام داده و درآمد بسیار مناسبی داشته باشید.

همچنین تیم ما به شما آموزش میدهد که چگونه بتوانید در پروژه های freelancer  کار کرده و درآمد بالای دلاری کسب کنید.

آموزش طراحی سایت با کد نویسی

وب‌سایت‌ها در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین بخش‌های فعالیت‌های اینترنتی هستند که توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان استفاده می‌شود. برای طراحی و توسعه وب‌سایت‌ها، شناخت دقیق از مفاهیم و تکنولوژی‌های مورد استفاده در این زمینه ضروری است. بنابراین، دوره‌های آموزشی وب‌سایت نویسی می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های لازم برای ساخت وب‌سایت‌های حرفه‌ای را بدست آورید.

 دوره آموزشی طراحی سایت به دو بخش فرانت اند و بک اند تقسیم میشوند

بخش اول frontend

فرانت‌اند به بخشی از وب‌سایت اشاره دارد که قابلیت دیدن و تعامل با کاربران را فراهم می‌کند. به عبارت دیگر، فرانت‌اند همان بخشی از وب‌سایت است که در مرورگر کاربر نمایش داده می‌شود. این بخش شامل زبان‌های برنامه‌نویسی مانند HTML، CSS و JavaScript است که به کمک آن‌ها طرح و صفحه نمایش وب سایت طراحی می‌شود.

بخش دوم backend

بک‌اند به بخشی از وب‌سایت اشاره دارد که به طور مستقل از فرانت‌اند کار می‌کند و وظیفه‌ی آن ارائه‌ی داده‌هایی است که در فرانت‌اند قابل استفاده هستند. به عبارت دیگر، بک‌اند همان بخشی از وب‌سایت است که در پشت صحنه عمل می‌کند. این بخش شامل زبان‌های برنامه‌نویسی مانند PHP، Python و Ruby است و به کمک آن‌ها، داده‌ها در پایگاه داده ذخیره و از آن‌ها استفاده می‌شود.

در این دوره شما با پایتون که یک زبان بسیار کاربردی در تمامی زمینه های نرم افزاری است آموزش میبینید.

برای استفاده از پایگاه داده ها از روش های جدید no SQL و پایگاه MongoDB استفاده میشود.

نحوه ثبت نام و شرکت در دوره ها:

برای ثبت نام و شرکت در دوره های آموزش طراحی سایت در شیراز که در آموزشگاه طراحی سایت فیاور و فیدار برگذار میگردد با شماره های زیر تماس بگیرید.

071-91010047

09373250011

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن