۰

دانشگاه تعمیرات موبایل شیراز

آموزش مجازی
بازدید 846

دانشگاه تعمیرات موبایل شیراز

مجموعه آموزشی تعمیرات موبایل شیراز فیدار که زیر نظر آموزشگاه تعمیرات موبایل فیدار و فیاور برگذار میگردد با نظارت دانشگاه علمی کاربردی در رشته تعمیرات موبایل برای اولین بار در کشور دانشجو خانم و آقا می پذیرد.

 

برای ثبت نام در این رشته تنها نیاز به دیپلم دارید و هیچ محدودیت دیگری ندارد. در این دوره ها که با همکاری دانشگاه علمی کاربردی ارتش برگذار میگردد علاوه بر اینکه مدرک معتبر بین المللی دانشگاه علمی کاربردی را دریافت می کنید،زیر نظر بهترین اساتید تعمیرات موبایل کشور تعمیرات موبایل را با مدرک دانشگاهی فرا خواهید گرفت.

این مدرک دانشگاهی دائم است و نیاز به تمدید ندارد و شما میتوانید از این مدرک معتبر برای مهاجرت استفاده کنید. با ثبت نام در این دوره می توانید از معافیت تحصیلی سربازی  نیز استفاده کنید و اگر مشمول سربازی هستید با ثبت نام در این دوره ها،مشمول معافیت سربازی می شوید. این دوره همانند دوره های دانشگاهی است و به خاطر اساتید باتجربه علاوه بر دانش دانشگاهی، تعمیرات موبایل را به صورت کاملا تخصصی به صورت کاملا عملی فرا خواهید گرفت.

این دوره برای اولین بار در کشور در دانشگاه علمی و کابردی شهید رستمی نزاجا با همکاری مجموعه آموزشی فیاور – فیدار برگذار میگردد و برای شرکت در این دوره ها نیاز به کنکور ندارید و تنها با مدرک دیپلم هر رشته ای میتوانید در دوره های ما ثبت نام کنید. شما با شرکت در دوره ها تعمیرات موبایل را به صورت تخصصی و دانشگاهی فرا خواهید گرفت و بعد از اتمام دوره علاوه بر یادگیری یک حرفه بسیار تخصصی مردک دانشگاهی دریافت خواهید کرد و میتواند در هر کدام از گرایش های برق ادامه تحصیل دهید. برای ثبت نام در این دوره ها با شماه های زیر تماس بگیرید یا به لینک زیر مراجعه کنید یا به دانشگاه علمی و کابردی شهید رستمی نزاجا مراجعه کنید و مراحل ثبت نام انجام دهید.

برای اطلاع بیشتر از دوره های و هر سوال دیگر با شماره های زیر میتوانید تماس بگیرید.

09051312615

07191010047

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن