۰

آیکلود چیست و چه کاربردی دارد

بازدید 5084

آیکلود چیست و چه کاربردی دارد

آیکلود چیست و چه کاربردی دارد

در گوشی های آیفون گزینه بسیار کاربردی وجود دارد به نام Icluod این گزینه در گوشی های آیفون و هر وسیله ای که از سیستم عامل IOS یا MAC استفاده میکند بسیار کاربردی است.

خیلی از ما کاربرد این گزینه اطلاعی نداریم در حالی که ان گزینه بسیار کاربردی و در خیلی مواقع میتوانید به ما در بازگردادن اطلاعات و یدا کردن گوشی گم شده و …. بسیاری موارد دیگر کمک کنید.

چون مطالب آیگلود بسیار وسیع و گسترده است به همین دلیل تصمیم بر این گرفتیم که یک فیلم جدا برای این منظور تهیه کرده و قرار دهیم تا در مورد ایکلود به صورت کامل صحبت کنیم.

همچنین در کانال یوتیوب گروه آموزشی fidarteam آموزش کامل الکترونیک عمومی و تعمیرات موبایل را به صورت رایگان قرار میدهیم حتما کانال یوتیوب ما را دنبال کنید.

همچین برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شیراز فیدار به لینک مشخص شده مراجعه کنید.

آیکلود چیست و چه کاربردی دارد

جمع بندی

در دوره های آموزش تعمیرات موبایل که در آموزشگاه فیدار برگذار میگردد تمام نکته ها و تکنیک های تعمیرات موبایل به صورت کامل و تخصصی به ما آموزش داده میشود.برای شرکت در دوره ها به لینک آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز فیدار مراجعه کنید و برای مشاهده  آموزش ها و تکنیک رایگان تعمیرات موبایل به کانال یوتیوب fidarteam ، آپارات fidarteam و اینستگرام ما به آدرس fidarteam مراجعه کنید

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن