۰

باز و بست گوشی A72 تعویض LCD

بازدید 6104

در این ویدئو نحوه باز و بست گوشی پر فروش سامسونگ A72 را قرار دادیم

این ویدئو گوشی سامسونگ A72 را  به صورت کامل باز میشود به همین دلیل این ویدئو برای اینکه بتوانید گوشی سامسونگ a72 را باز کنید یا LCD گوشی را عوض کنید.

باز و بست گوشی A72

قبل از باز و بست گوشی یا تعویض LCD گوشی حتما این ویدئو را تا آخر ببنید چون هنگام باز و بست گوشی یک سری قطعات حساس مثل فلت ، کانتکتور ها ، محل قرار گرفتن پیچ ها و … هستند که باید قبل از باز و بست گوشی محل دقیق قرارگیری آن را بدانید.

مثلا اگر به محل قرارگیری فلت دقت نکنید ممکن است موقع باز و بست گوشی فلت آسیب ببیند یا موقع باز کردن برد از روی قاب گوشی یکی از پیچ ها بسته باشد و فشار بیش از حد به برد باعث آسیب به برد میشود، و موارد دیگیری که رعایت نکردن آن باعث ایجاد هزینه بیشتر تعمیرات میشود یا خسارت های جبران ناپذیر به برد گوشی میشود.

پس موقع باز و بست هر نوع گوشی از هر نوع برندی حتما ابتدا فیلم باز و بست گوشی را یک بار با دقت تا آخر ببنید تا موقع باز و بست مشکلی هنگام باز و بست گوشی پیش نیاید.

دقت کنید باز و بست گوشی کار راحتی است فقط برای بعضی گوشی ها نیاز تجهیزاتی اختصاصی دارد برای تهیه لوازم مورد نیاز تعمیرات موبایل میتوانید به فروشگاه ما مراجعه کنید و تجهیزات مورد نیاز تعمیرات موبایل خود را تهیه کنید.

یکی از تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات موبایل سپراتور میباشد که وظیفه آن حرارت مساوی و مناسب به تمام قسمت های گوشی میباشد.

سپراتور

سپراتور

تجهیزات دیگری که نیاز دارید قاب باز کن می باشد که برای تهیه قاب باز کن هم ممیتوانید از فروشگاه ما تهیه کنید.

باز کردن سامسونگ S6

باز کردن سامسونگ S6

 

دیگر تجهیزات مورد نیاز حلال مخصوص چسب قاب گوشی است که یکی از بهترین ها اسپری رونده میباشد.

خرید اسپری رونده

 

 

جمع بندی

در دوره های آموزش تعمیرات موبایل که در آموزشگاه فیدار برگذار میگردد تمام نکته ها و تکنیک های تعمیرات موبایل به صورت کامل و تخصصی به ما آموزش داده میشود.برای شرکت در دوره ها به سایت آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز فیدار مراجعه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن