۰

به روزرسانی گوگل کروم اندروید با ویژگی دارک مود

گوگل کروم اندروید
بازدید 2539

به روزرسانی گوگل کروم اندروید با ویژگی دارک مود .مرورگر اندرویدی گوگل کروم به روزسانی جدید را دریافت کرده است.که در دوره های آموزش تعمیرات موبایل در شیراز به صورت کامل این قابلیت آموزش داده میشود

پس از مدت ها انتظار، حالت تاریک به گوگل کروم اندروید اضافه شد. کاربران با دریافت جدیدترین بروزرسانی این مرورگر با شماره 74.0.3729.112 به این حالت دسترسی پیدا می کنند. در حال حاضر این ویژگی به صورت فوری در اختیار کاربران قرار نگرفته و افراد باید توسط فلگ کروم آن را فعال کنند.

برای دسترسی به حالت تاریک باید در نوار آدرس کروم عبارت chrome://flags/#enable-android-night-mode را تایپ کنید. در این بخش کاربران چندین گزینه را مشاهده می کنند. با انتخاب گزینه Android Chrome UI dark Mode و سپس انتخاب Enabled می توانید به این قابلیت دسترسی پیدا کنید.

با یکبار انجام این کار می توانید گزینه مربوط به آن را در تنظیمات مشاهده کنید. این بروزرسانی علاوه بر اضافه کردن حالت تاریک، گزینه ترجمه را نیز به منو اضافه می کند. این گزینه تنها در زمانی که صفحه به زبان دیگری باشد، فعال می شود. در صورتی که این تغییرات را در مرورگر خود مشاهده نمی کنید، آن را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

به روزرسانی گوگل کروم اندروید

به روزرسانی گوگل کروم اندروید

کاربران برای کاهش فشار به چشم خود، به استفاده از حالت تاریک علاقه دارند. در صورتی که دارای گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش AMOLED باشید، دارک مود باعث کاهش مصرف انرژی گوشی شما می شود.

گوگل در رابطه با عرضه این قابلیت برای گوشی های آیفون اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است؛ با این حال انتظار می رود در آینده این ویژگی برای کاربران عرضه شود. گوشی آیفون X و نسخه های جدید آن به نمایشگر های  AMOLED مجهز شده اند و با توجه به این موضوع، وجود حالت تاریک برای آن ها ضروری به نظر می رسد.

بر اساس گزارش های گذشته، سیستم عامل iOS 13 به صورت پیش فرض به حالت تاریک مجهز می شود .

از همراهی شما سپاس گزاریم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن