۰

نظرسنجی چهارگزینه ای اینستاگرام در استوری

نظرسنجی چهارگزینه ای اینستاگرام
بازدید 2732

نظرسنجی چهارگزینه ای اینستاگرام در استوری . ویژگی جدید شبکه پرطرفدار اینستاگرام این امکان را به کاربر می دهد تا سوالات چهار گزینه ای را در استوری خود قرار دهد.

این روزها بخش استوری در اینستاگرام میان کاربران بسیار محبوب شده است؛ به طوری که روزانه هزاران ویدیو و عکس از طریق آن به اشتراک گذاشته می شود. با توجه به استقبال فراوان افراد از قابلیت استوری، اینستاگرام آپدیت های گوناگونی را برای افزودن ویژگی های جدید به آن در نظر می گیرد

تاکنون کاربران اینستاگرام می‌توانستند سوالات خود را با دو گزینه به عنوان پاسخ در استوری قرار دهند ولی از این پس این قابلیت دچار تغییر شده و تعداد گزینه‌ها در سوالات استوری بیشتر شده است. اینستاگرام با انتشار بیانه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد: از این پس سوالات خود را با سه و چهار گزینه به عنوان پاسخ در استوری مطرح کنید.

الته اینسگرام نکات بسیار مهمی دارد که در دوره های آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز فیدار تمام این موارد آموزش داده میشود

روش طرح سوال و بارگذاری آن روی استوری دقیقا مشابه گذشته است و تنها تفاوت ایجاد شده بیشتر شدن گزینه‌های پاسخ در سوال مطرح شده است. با این قابلیت جدید کاربر سوالات خود را با تعداد گزینه‌های بیشتری مطرح می‌کند و امکان پاسخ دادن به سوال مطرح شده را برای دوستان خود در اینستاگرام بسیار راحت‌تر می‌‌کند.

نظرسنجی چهارگزینه ای اینستاگرام

نظرسنجی چهارگزینه ای اینستاگرام

نظرسنجی چهارگزینه ای اینستاگرام

  1. برای استوری خود یک عکس انتخاب کنید.
  2. روی آیکون استیکر  کلیک کنید.
  3. از میان گزینه های نمایان شده، QUIZ را انتخاب کنید.
  4. در بخش بالایی استیکر، سوال خود را مطرح کنید.
  5. با کلیک روی باکس های پایین، یکی یکی گزینه ها را مشخص کنید. پس از آن کافی است گزینه صحیح را لمس کنید تا به رنگ سبز دربیاید.
  6. با کلیک روی Done استیکر را ذخیره کنید.
  7. در آخر محل قرار گیری استیکر را مشخص کرده و پس از آن استوری را نشر دهید. البته نیازی به گفتن نیست که فقط کاربرانی که اینستاگرام خود را آپدیت کرده اند، قادر به انجام این کار هستند.
نظرسنجی چهارگزینه ای اینستاگرام

نظرسنجی چهارگزینه ای اینستاگرام

از همراهی شما سپاس گزاریم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن