۰

تصاویر و مشخصات لنوو ای 5 اس منتشر شد

تصاویر و مشخصات لنوو ای 5 اس
بازدید 2447

تصاویر و مشخصات لنوو ای 5 اس منتشر شد.مشخصات فنی اسمارت فون جدید شرکت لنوو پیش از رونمایی رسمی منتشر شده است.این گوشی با قیمت ارزان و قدرت بالا عرضه خواهد شد.

تابستان امسال، شرکت لنوو گوشی ای 5 را در بازار چین عرضه کرد و این تلفن هوشمند از اکتبر 2018 نیز در بازار هند به فروش رسید. لنوو ای 5 در واقع یک موبایل اقتصادی با قیمت پایه 599 یوان (88 دلار) بود. حالا اطلاعاتی دست‌اول توسط 91Mobiles منتشر شده است که نشان می‌دهد چینی‌ها در حال توسعه موبایلی جدید به نام ای 5 اس هستند. علاوه بر این، حالا ما اطلاعاتی جالب از مشخصات فنی لنوو ای 5 اس داریم.

تصاویر و مشخصات لنوو ای 5 اس

تصاویر و مشخصات لنوو ای 5 اس

 

بیشتر مطالعه کنید: گوشی قدرتمند لنوو z۵s فراری سوپر فست در راه است

مطابق با اطلاعات و گزارشات  منتشر شده، شرکت چینی لنوو از صفحه نمایشی کشیده و 18:9 در گوشی جدید خود استفاده خواهد کرد. اندازه دقیق صفحه نمایش هنوز مشخص نیست، ولی رزولوشن صفحه نمایش برابر 720×1440 خواهد بود. این گوشی هوشمند از پردازنده هلیو ای 22 در کنار 2 گیگابایت قدرت خواهد گرفت و اندروید 9.0 به عنوان سیستم نرم افزاری پیش روی کاربران خواهد بود. اگر تصویر منتشر شده واقعی باشد، شکل ظاهری این تلفن هوشمند تفاوت چندانی با نسل قبلی آن نخواهد داشت. 91Mobiles اطلاعات بیشتری از مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند را فاش نکرده است، ولی ما حدس می‌زنیم که بتوان دستگاه را با 3 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کرد. در صورت رونمایی ، ای 5 اس را می‌توان از نخستین گوشی هایی در نظر گرفت که در سال  میلادی 2019 عرضه می‌شود.

از همراهی شما سپاس گزاریم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن