۰

گوشی قدرتمند لنوو z5s فراری سوپر فست در راه است

تصاویر و مشخصات لنوو ای 5 اس
بازدید 1849

گوشی قدرتمند لنوو z5s فراری سوپر فست در راه است. گوشی جدید و پرچمدار کمپانی چینی لنوو به نام z5s فراری سوپر فست و با 12 گیگابایت رم عرضه خواهد شد که این مقدار رم می تواند برای مخاطبان این شرکت بسیار جذاب باشد.

تصویری افشا شده خبر از آن می‌دهد که شرکت چینی لنوو نیز همانند برخی دیگر از تولیدکنندگان گوشی‌های چینی، در حال همکاری با یک خودروساز مشهور است. این عکس، قسمت درباره گوشی  در بخش تنظیمات گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که احتمال  می‌رود لنوو Z5s فراری سوپرفست باشد.

مشخصات گوشی لنوو z5s فراری سوپر فست

لنوو z5s فراری سوپر فست

طبق این تصویر گوشی لنوو از چیپست اسنپدراگون 845 و 12 گیگ رم بهره می بردکه در این صورت، باید آن را رکورددار دنیای گوشی های هوشمند از لحاظ ظرفیت حافظه رم نامید. تابه حال بیشترین ظرفیت رم در یک گوشی هوشمند، 10 گیگابایت بوده که البته تعداد چنین دستگاه‌هایی هم انگشت‌شمار است.

طبق این تصویر، لنوو Z5s فراری سوپرفست از حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رابط کاربری  ZUI 10 نیز بهره می‌برد. این در حالی است که انتظار می‌رود در نسخه معمولی گوشی، چیپست اسنپدراگون 710 کوالکام بهرمند شود.

در سال جاری میلادی ، شاهد همکاری دو شرکت تولید کننده تلفن های همراه چینی وان‌پلاس و اوپو نیز با خودروسازهای اروپایی بوده‌ایم. رونمایی از نسخه مک لارن وان پلاس 6 تی در هفته گذشته، ثمره‌ی یکی از این همکاری‌ها بود و پیش‌تر هم با نسخه لامبورگینی ادیشن اوپو فایند ایکس آشنا شده بودیم. البته هواوی نیز همچنان پیوند خود با پورشه دیزاین را حفظ کرده است و امسال، دو گوشی لوکس را روانه بازار کرد.

برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شیراز فیدار که در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز برگذار میگردد به سایت آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز فیدار مراجعه کنید.

از همراهی شما سپاس گزاریم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن