۱

مشخصات گلکسی ام 20 سامسونگ منتشر شد

گلکسی ام 20 سامسونگ
بازدید 2766

مشخصات گلکسی ام 20 سامسونگ منتشر شد. مشخصات این گوشی میان رده کمپانی کره ای سامسونگ (M20) در رسانه ها منتشر شده است.

 

کمپانی کره ای سامسونگ در سال میلادی جاری به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان شناخته شد اما این کمپانی رشد فروش کمی را در بازار های فروش تجربه کرد در مقابل شرکت های چینی هواوی و شیائومی رشد فروش قابل توجه ای داشته اند.

 

به همین علت کمپانی سامسونگ قصد دارد تا با عرضه گوشی های اقتصادی بهتر در سال آینده میلاد مخاطبان بازار گوشی های هوشمند را جذب خود کند این کمپانی قصد دارد تا در سال آینده میلادی گوشی های سری گلکسی ام را راهی بازار کند. تا به حال خبر ها و شایعات زیادی از این سری شنیده ایم اما چون این گوشی ها از سری میان رده محسوب می شوند نباید منتظر سنسور اثر انگشت زیر صححفه نمایش و دوربین 4 گانه باشیم .

مشخصات گلکسی ام 20 سامسونگ

اطلاعات جدید از گوشی سامسونگ گلکسی ام 20 نشان می دهد که این گوشی به دوربین دوگانه اصلی و یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری و صحفه نمایش دارای برش قطره ای مجهز شده است.

چندین شرکت مانند ایسوس، موتورولا و شیائومی تا به امروز از گوشی های  میان رده خود با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی رونمایی کرده اند؛ با این حال به نظر می رسد گلکسی ام 20 اولین گوشی کمپانی کره ای سامسونگ با این ویژگی باشد.

 

در صورت صحت این اخبار کمپانی سامسونگ برای گوشی گلکسی ام 20 از  دوربین اصلی دوگانه با کیفیت های 13 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل استفاده خواهد کرد.

انتظار می رود این گوشی با اندازه صحفه نمایشی در حدود 6 تا 6.4 اینچی عرضه شود.

برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شیراز فیدار که در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز برگذار میگردد به لینک آموزش تعمیرات موبایل شیراز فیدار مرجعه کنید.

از همراهی شما سپاس گزاریم

 

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن