۰

رفع مشکل eSIM در به روزرسانی آی او اس 12.1.2

تصویر پیدا نشد !
بازدید 2210

کمپانی اپل به روزرسانی آی او اس 12.1.2 را به منظور بر طرف کردن مشکلات به وجود آمده  از راه‌اندازی eSIM برای دستگاه‌هایی که پشتیبانی می‌کند، ارسال کرد. همانطور که شماره نسخه هم نشان می‌دهد، این یک به روزرسانی  کوچک با حجم معادل 100 مگابایت است.

به روزرسانی آی او اس 12.1.2

اگر  شما دارای گوشی های  آیفون ایکس اس (iphone XS)، آیفون ایکس اس مکس (iphone XS Max) یا آیفون ایکس آر (iphone XR) هستید، به روزرسانی آی او اس 12.1.2 برای شما مهم خواهد بود؛ زیرا  که مشکلات به وجود آمده از طریق فعال شدن سیم کارت الکترونیکی (eSIM) بر روی دستگاه‌های 2018 میلادی را رفع خواهد کرد.

به تازگی پشتیبانی از قابلیت  eSIM ( سیم کارت الکترونیکی ) برای سه گوشی هوشمند جدید کمپانی  اپل انجام شده است، اما نتوانسته‌اند عملکرد خوبی ارائه دهند و دچار مشکلاتی شده‌اند. امیدواریم با اجرای آپدیت جدید اپل مشکلات رفع شوند و دیگر خطایی وجود نداشته باشد.

به روزرسانی  آی او اس 12.1.2 می‌تواند باگ های مربوط به اتصال سه آیفون جدید که در کشور ترکیه و در سال جاری میلادی عرضه شده‌اند را حل کند. به روزسانی  جدید به صورت خودکار ارسال خواهد شد، در صورتی که تاکنون پیامی دریافت نکرده‌اید، تنها کافی‌ست به صورت دستی وارد بخش تنظیمات شده و از منوی General، گزینه Software Update را انتخاب کنید تا مراحل به روز رسانی گوشی آیفون انجام شود. قبل از انجام تنظیمات به صورت دستی وضعیت اینترنت خود را چک کنید تا در طول انجام آپدیت با مشکل برخورد نکنید.

برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شیراز فیدار که در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز برگذار میگردد به سایت آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز فیدار مراجعه کنید.

از همراهی شما سپاس گزاریم

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن