۰

نحوه حذف پس زمینه تصاویر در گوشی های آیفون

نحوه حذف پس زمینه تصاویر در گوشی های آیفون
بازدید 4293

نحوه حذف پس زمینه تصاویر در گوشی های آیفون

عکس مورد نظر خود را باز کنید.

سپس نوک انگشت خود را روی سوژه مورد نظر بگذارید و فشار بدهید. نگه دارید تا سوژه جدا شود. انگار که با ابزار های انتخاب فتوشاپ ، دور سوژه را چیده باشید.

بعد با همان انگشت می‌ توانید سوژه بریده شده را تکان بدهید. انگشت خود را رها نکنید. با انگشت دیگر شما باید کاری که می‌خواهید با عکس کراپ شده انجام بدهید، انجام دهید. مثلا برنامه تلگرام و واتس آپ را باز کنید و سوژه را داخل آن بیندازید تا برای کسی ارسال شود یا به سادگی سوژه را داخل همان برنامه Photos برای خودتان ذخیره کنید.

نحوه حذف پس زمینه عکس در iOS 16نحوه حذف پس زمینه عکس در iOS 16

 

همچنین می توانید با تصویر کراپ شده ، استیکر و … بسازید.

نحوه حذف پس زمینه تصاویر در گوشی های آیفون iOS 16

ویژگی جدید iOS 16 ، ابزار Kapwing’s Remove Background را می توان بر روی هر تصویری که در دستگاه خود ذخیره کرده اید ، استفاده کنید.

روی دکمه Erase کلیک کنید. چند ابزار مختلف را در این برگه خواهید دید، از جمله دکمه حذف پس‌ زمینه درست در بالا . روی آن ضربه بزنید تا فوراً موضوع تصویر خود را ایزوله کرده و پس‌زمینه را پاک کنید.

پس‌ زمینه اکنون به‌صورت شطرنجی خاکستری و سفید در استودیو نشان داده می‌شود ، که نشان می‌دهد شفاف است و می‌تواند به‌عنوان یک PNG ذخیره شود.

جمع بندی

در دوره های آموزش تعمیرات موبایل که در آموزشگاه فیدار برگذار میگردد تمام نکته ها و تکنیک های تعمیرات موبایل به صورت کامل و تخصصی به ما آموزش داده میشود.برای شرکت در دوره ها به سایت آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز فیدار مراجعه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن