۰

خرید حلال چسب آی سی چسبی

بازدید 3263

با این محلول بسیار کاربردی بدون آسیب به آی سی به راحتی چسب آی سی حل شده و دیگر نیاز به حرارت بالا برای کنده شدن چسب و آی سی نیست. امروز تمام گوشی های هوشمند در آی سی های آن از آی سی چسبی استفاده شده است و برای برداشتن و رفع ایراد این آی سی ها باید از نجهیزات مناسب استفاده کنیم. یکی از این محصولات مهم و غیر اجتناب ناپذیر حلال چسب آی سی چسبی میباشد که بسیار کاربردی میباشد. مخصوصا برای ریبال هارد و cpu , ram که اگر این وسیله کاربردی نباشد امکان برداشتن هیچ آی سی چسبی وجود ندارد.

حلال چسب آی سی چسبی یکی از مهمترین و کاربردی ترین تجهیزات برای تعویض آی سی چسبی میباشد.

خرید حلال چسب آی سی چسبی

علاوه بر اینکه این محلول برداشتن آی سی چسبی را بر روی برد آسان میکند دیگر برای تمیز کردن چسب ها از روی آی سی و برد نیاز به حرارت بالا و آسیب به آی سی و برد نیست.

برای مشاهده قدرت این محصول بی نظیر فروشگاه تکنیک نوین فیلم زیر را ببیند.

اکثر خرابی آی سی چسبی، بعد از تعویض، حرارت دیدن بیش از حد آی سی میباشد. با استفاده این محصول چون چسب آی سی حل میشود،در نتیجه به راحتی و بدون هیچ مشکلی آی سی عوض خواهد شد و برای برداشتن چسب از روی آی سی هم نیازی به حرارت بیش از حد ندارید.

فروشگاه تکنیک نوین آنچنان به محصول خود اطمینان دارد که در صورت خرید و عدم رضایت محصول بدون هیچ مشکلی هزینه پرداختی را برمیگرداند

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن