۰

محصولاتی که در رویداد 13 اکتبر اپل رونمایی خواهد شد

محصولاتی که در رویداد 13 اکتبر اپل رونمایی خواهد شد
بازدید 2393

محصولاتی که در رویداد 13 اکتبر اپل رونمایی خواهد شد. 22 مهر اپل با برگزاری مراسمی قصد معرفی محصولات جدید خود را دارد که سری آیفون 12 نیز جز این محصولات هستند.

مهم ترین ترین محصولات این رویداد گوشی های آیفون سری  12 هستند. طبق اخبار شاهد 4 آیفون با نام های آیفون 12 مینی ، 12 ، 12 پرو و 12 پرو مکس هستیم.

همه این مدل‌ها از اتصال نسل پنجم 5G پشتیبانی کنند ، اما او این را نیز خاطرنشان می‌کند که در ابتدا فقط گوشی‌های سفارش ایالات متحده آمریکا دارای استاندارد mmWave هستند. علاوه بر این، ویژگی دیگر مدل های آیفون 12  “حالت داده هوشمند” (Smart Data Mode) انها است که به طور موثری پهنای باند 4G / 5G را برای کارهای مختلف به منظور صرفه جویی در مصرف داده باتری تلفن همراه تنظیم می‌کند.

همانطور که در این متن آمده، آیفون‌های سری 12 که در رویداد ۱۳ اکتبر اپل رونمایی می‌شوند همراه با شارژر و هندزفری‌ با پورت لایتنینگ درون جعبه عرضه نمی‌شوند اما با توجه به اینکه آیفون‌های جدید همچنان از پورت‌های استاندارد Type-C بهره‌مند نمی‌شوند، می‌توان انتظار داشت که اپل کابل مختص به خودش را همراه داشته باشد.

آیفون‌های سری ۱۲

آیفون‌های سری ۱۲

در مورد صفحه نمایش مدل‌های سری ۱۲ آیفون که قرار است در مراسم ۱۳ اکتبر (22 مهر) اپل رونمایی شوند، می‌گوید که تمام مدل های آیفون 12 دارای نمایشگر Super Retina XDR خواهند بود. این کلمه جذاب اپل برای فناوری OLED است. همچنین بر اساس گزارش‌ها، اپل از تکنولوژی جدیدی برای ساخت صفحه نمایش‌های جدید خود استفاده می‌کند. این تکنولوژی از یک لایه سرامیکی به منظور افزایش سختی و مقاومت در برابر افتادن استفاده خواهد کرد.

دوربین آیفون های سری 12

طبق اخبار منتشر شده ، آیفون 12 مینی و آیفون 12 دارای دوربین دوگانه در پشت با لنزهای واید و فوق عریض با دریچه لنز f / 1.6 خواهند بود. آپشن‌های پیشرفته دوربین این دو سری از آیفون 12 احتمالاً قابلیت عکاسی در شب و Smart HDR 3 است.

 

آیفون‌های سری ۱۲

آیفون‌های سری ۱۲

در مقابل آیفون‌های 12 پرو و پرومکس، دارای ۳ سنسور دوربین در صفحه پشتی هستند که بر اساس گزارش‌های منتشر شده این ۳ سنسور شامل لنز واید، لنز فوق عریض و لنز تله‌فوتو و یک اسکنر LiDAR هستند. لنز واید این گوشی‌ها یک لنز 7P با دیافراگم f/1.6 خواهد بود و حالت های دوربین شامل بزرگنمایی اپتیکال 4x و 5xاست.

بر اساس گفته‌های وانگ، اصلی‌ترین تفاوت بین 12پرو و 12 پرومکس در زاویه دید گسترده لنز در Pro Max با سنسور 47٪ بزرگتر با 1.7μm پیکسل و فاصله کانونی 65 میلی متر است در حالی که سنسور  Pro در حدود 52 میلی متر کوچکتر است. هرچند که رویداد ۱۳ اکتبر اپل با توجه به گفته‌های کانگ به طور کامل لورفته است اما باید به این اطلاعات محتاطانه نگاه کرد و تا زمان رونمایی روسمی اپل منتظر ماند.

Apple HomePod Mini

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت وایبو توسط کاربری به نام کانگ در رابطه با این رویداد، برخی جزییات این رویداد لو رفته است. این کاربر در ابتدا با اعلامیه HomePod Mini که مدتها است شایعه می‌شود شروع می‌کند.

این کاربر در رابطه با ویژگی‌های سخت‌افزاری HomePod Mini می‌گوید این اسپیکر دارای یک بلندگوی 3.3 اینچی است و از پردازنده S5 بهره می‌برد. پردازنده S5 پردازنده 64 بیتی دو هسته‌ای متعلق به اپل است که پیش‌تر نیز در سری ۵ ساعت‌های هوشمند اپل به کار برده شده بود. همچنین، کانگ با اشاره به ارتفاع کوتاه‌تر این اسپیکر احتمال می‌دهد این اسپیکر حداقل 48٪ کوچکتر از HomePod استاندارد باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن