۰

احتمال رونمایی هواوی میت 30 و میت 30 پرو در 28 شهریور

میت 30 هواوی
بازدید 2337

احتمال رونمایی هواوی میت 30 و میت 30 پرو در 28 شهریور. طبق اطلاعات منتشر شده دو گوشی هوشمند از سری میت هواوی در تاریخ 19 سپتامبر رونمایی خواهد شد.

اکنون که سامسونگ از گوشی های سری گلکسی نوت 10 رونمایی کرده، نوبت به هواوی رسیده تا از اعضای جدید خانواده میت را معرفی کند. در حال حاضر اطلاعات زیادی از هواوی میت 30، میت 30 پرو و میت 30 لایت فاش شده؛ با این حال هیچ یک از آن ها رسمی نیستند. به استناد اخبار جدید، هواوی میت 30 و میت 30 پرو در تاریخ 19 سپتامبر در اروپا رونمایی می شوند.

به استناد اخبار موثق، این گوشی ها قرار است به چیپست جدید کایرین 990 مجهز شوند. شایعات پیشین به این موضوع اشاره کرده بود که این گوشی ها به چیپست کایرین 985 مجهز خواهند شد. چیپست جدید هواوی مصرف انرژی کمتری در مقایسه با نسل قبلی خود دارد. به نظر می رسد این چیپست دارای مودم 5G است.

رونمایی هواوی میت 30

رونمایی هواوی میت 30

جزئیات دیگری که از هواوی میت 30 پرو فاش شده، اشاره به ویژگی هایی از جمله صفحه نمایش 6.7 اینچی امولد، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش، حاشیه کم اطراف نمایشگر و سخت افزار تشخیص چهره دارد. همچنین گفته شده میت 30 پرو دارای دو سنسور دوربین 40 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی خود است.

بسیاری از این جزئیات به گوشی P30 هواوی شباهت دارند، اما به نظر می رسد هواوی میت 30 لایت کاملا متفاوت باشد . این گوشی احتمالا به سیستم عامل مخصوص هواوی یعنی هارمونی مجهز می شود.

اگر اخبار منتشر شده در رابطه با این گوشی ها صحت داشته باشند، گوشی های خانواده هواوی میت 30 به صورت پیش فرض با سرویس های گوگل پلی عرضه نخواهند شد.

از همراهی شما سپاس گزاریم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن