۰

عرضه نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 احتمالا در ماه اگوست

عرضه نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2
بازدید 1387

عرضه نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 احتمالا در ماه اگوست. احتمالا در ماه اگوست سال جاری شرکت نوکیا از  دو گوشی نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 رونمایی کند. در ادامه با ما همراه باشید.

چند روزی است که شایعات بسیاری درباره عرضه نسل جدید گوشی های نوکیا یعنی نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 به گوش می رسد. حال طبق آخرین اخبار منتشر شده، قرار است که در ماه آگوست یا سپتامبر شاهد عرضه همزمان این گوشی های پرطرفدار باشیم.

نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 ابتدا در کشور چین روانه بازار می شوند. از آنجایی که شرکت نوکیا اخیرا مجوز انتشار گوشی های متعددی را گرفته، این خبر چندان هم بعید به نظر نمی رسد.

ناگفته نماند که شایعه عرضه نوکیا 6.2 پیش از این در ماه ژوئن نیز مطرح شده بود. مهمترین شاخصه این اسمارت فون، داشتن دوربین ۴۸ مگاپیکسلی متعلق به شرکت کارل زایس است که از لنز اولترا واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه بهره می برد.

از دیگر مشخصات نوکیا 6.2 می توان به تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام، اندروید ۹٫۰ و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع اشاره کرد.

نوکیا 6.2 دارای یک نمایشگر AMOLED فول اچ دی با اندازه ۶٫۲۲ اینچ است. این گوشی همچنین مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که البته ظرفیت آن تا ۲۵۶ گیگابایت قابل افزایش است. در قسمت بالای گوشی جک هدفون ۳٫۵ میلیمتری قرار گرفته و در پایین آن نیز پورت USB Type-C به چشم می خورد.

عرضه نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2

عرضه نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2

طبق اطلاعات به دست آمده، مشخصات ظاهری نوکیا 7.2 تفاوت چندانی با نوکیا 6.2 ندارد و تنها فرق آن، نوع و مشخصات دوربین اصلی است. در پشت گوشی دو دایره کوچک و بزرگ وجود دارد که دایره بزرگتر محل قرارگیری دوربین های سه گانه و دایره کوچکتر محل قرارگیری حسگر اثر انگشت است.

نوع تراشه و ظرفیت باتری نوکیا 7.2 دقیقا مشابه با نوکیا 6.2 است اما هنوز اطلاعات دقیقی از دیگر مشخصات این گوشی در دست نیست.

از همراهی شما سپاس گزاریم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن