۱

معرفی بازی تفنگی Critical Ops

بازی تفنگی Critical Ops
بازدید 3358

معرفی بازی تفنگی Critical Ops .بازی عملیات وخیم تفنگی و اکشن می باشد که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. در ادامه با معرفی این بازی با ما همراه باشید.

این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده است و از محبوب ترین ها به شمار می رود و با نصب Critical Ops برروی اسمارت فون  اندرویدی خود یک بازی حادثه ای کاملا جدی در سبک تیراندازی و از زاویه دید اول شخص را به ارمغان خواهید آورد که در آن باید هم سرعت عمل بالایی داشته باشید و هم از مهارت های تاکتیکی خود استفاده کنید و دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید! جذابیت بازی عملیات وخیم در آن است که شما هم می توانید در یک عملیات خطرناک در نقش نیروهای ضد تروریست با تروریست ها بجنگید و هم در نقش تروریست ها بازی کنید و همه جا را به ویرانی بکشید! با دوستان تان متحد شوید و همراه با یکدیگر علیه ترویست ها بجنگید تمام تلاش تان را کنید تا بیشترین امتیاز را بیاورید و به صدر جدول بیشترین امتیازات بازی برسید! اگر از علاقه مندان به بازیهای تفنگی هستید به هیچ وجه Critical Ops را از دست ندهید.

بازی تفنگی Critical Ops

بازی تفنگی Critical Ops

این بازی هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز 4.4 از 5.0 می باشد .در بازی Critical Ops نبردی رقابتی را آغاز می کنید که در آن به سلاح های مختلفی از طپانچه تا تفنگ های AK47 و تفنگ های تک تیرانداز دسترسی خواهید داشت و باید از تمام مهارت های جنگی خود استفاده کنید.

ویژگی های بازی تفنگی Critical Ops

  1. بازی Critical Ops آنلاین است و برای اجرا همیشه به اینترنت نیاز دارد
  2. دارای سلاح های متنوع اعم از سلاح سرد و گرم
  3. دارای گرافیک و کیفیت بسیار بالا
  4. قابلیت اجرای بازی گروهی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. فوجی گفت:

    چجوری سکه جمع کنم

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن