۱

رام کامبینیشن چیست ؟

رام کامبینشن
بازدید 2806

رام کامبینشن یا رام کارخانه ای COMBINATION:

رام کامبینشن رامی است که از طرف شرکت سامسونگ برای گوشی ساخته شده است تا بتوان مشکل نرم افزاری مثل گیر کردن گوشی بر روی آرم بعد از فلش, برداشتن frp و ترمیم بیس باند و drk dm vertfy مشکل نرم افزاری که با فلش کردن حل نمی شود مانند هنگ کردن گوشی که با فلش کردن درست نمی شود  و …. کاربرد دارد.

نحوه دانلود رام کامبینشن متناسب با گوشی

ابتدا بیلد نامبر گوشی را یاداشت می کنیم G925F؛ رام کامبینشن باید مدل نامبر و باینری کد آن با گوشی باید یکی باشد.(که با رنگ هر کدام را مشخص کرده ایم)

رام کامبینشن

اگر دقت کنید میبیند که برای این گوشی هیچ کدام از رام های کامبینیشن با گوشی سازگار نیستند. برای حل این مشکل ابتدا SECURETY PATCH LEVEL گوشی از قسمت setting>about phone>software information یادداشت میکنیم.

رام کامبینشن

 

فایل فلشی را برای گوشی دانلود میکنیم که تاریخ ساخت فایل فلش از SECURETY PATCH LEVEL گوشی بالاتر باشد و رام کامبینشن آن نیز موجود باشد.

رام کامبینشن

 

سپس گوشی را با این رام فلش میکینم تا ورژن بیلد نامبر آن به رامی که رام کامبینیشن آن موجود است تغییر کند.

رام کامبینشن

سپس گوشی را با رام کامبینیشن فلش میکینم.

نکته : ورژن اندروید رام کامبینیشن همیشه برابر با اولین ورژن اندوریدی است که برای گوشی آمده است.

طریق فلش کردن رام کامبینشن

ابتدا رام کامبینشن متناسب با گوشی را دانلود می کنیم. رام کامبینشن همیشه تک فایل است. فایل فلش رام کامبیشن را با برنامه odin مربوط به  گوشی در قسمت AP قرار می دهیم و فلش می کنیم.

رام کامبینشن

پس از فلش شدن گوشی به صورت زیر بالا می آید.

رام کامبینشن

وقتی گوشی کامل بوت میشود گوشی به صورت زیر است و هیچ برنامه ای کار نمیکند بنابراین پس از اتمام کار گوشی را فلش کنید تا گوشی با سیستم اصلی بالا بیاید.

رام کامبینشن

پس از اتمام کار برای  هر حل هر یک از مشکلات مراحل حل مشکل را انجام داده سپس گوشی را با رام اصلی به صورت تک فایل یا 4 فایل و قرار دادن csc home گوشی را فلش کرده و مشکل بر طرف میشود(برای دانستن اینکه چگونه گوشی را فلش کنیم مقاله آموزش فلش گوشی سامسونگ را مطالعه کنید.) مثلا برای حل مشکل frp کافی است تیک usb debuging را زده و در صورت وجود تیک oem unlocking را هم میزنیم و گوشی را فلش میکنیم تا گوشی بدون frp بالا بیاید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن