۰

سری آیفون 6 به آی او اس 13 آپدیت نخواهند شد

سری آیفون 6 به آی او اس 13
بازدید 3575

سری آیفون 6 به آی او اس 13 آپدیت نخواهند شد. اطلاعات منتشر شده از آی او اس 13 نشان می دهد که گوشی های آیفون سری 6 و محصولات قبل از 2016 اپل به آی او اس 13 آپدیت نخواهند شد.

هر ساله شرکت اپل از نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود رونمایی می کند و آن را در اختیار کاربران قرار می دهد. در این میان برخی از دستگاه های این شرکت کوپرتینویی به جدیدترین نسخه از سیستم عامل آی او اس بروزرسانی نمی شوند.

در حالی که اپل سیستم عامل iOS 12 را برای تعداد زیادی از دیوایس خود عرضه کرده، تمامی آن ها به صورت کامل از این سیستم عامل پشتیبانی نمی کنند. آیفون 5S، آیفون 6، آیفون 6 پلاس، نسل ششم آیپاد تاچ، آیپد مینی 2، آیپد مینی 3، آیپد مینی 4، آیپد ایر و آیپد ایر 2 تنها از برخی ویژگی های iOS 12 پشتیبانی می کنند.

گوشی های آیفون 6s، آیفون 6s پلاس و گوشی های جدیدتر این برند به همراه آیپد 2017 و تمام نسخه های آیپد پرو به صورت کامل از تمام ویژگی های آی او اس 12 پشتیبانی می کنند.

سری آیفون 6 به آی او اس 13

سری آیفون 6 به آی او اس 13

بر اساس گزارشی که به تازگی در اختیار رسانه ها قرار گرفته است، محصولاتی که پیش از سال 2016 توسط اپل معرفی و روانه بازار شده اند، از سیستم عامل iOS 13 پشتیبانی نمی کنند. این نسخه از سیستم عامل موبایل اپل در کنفرانس WWDC این شرکت معرفی می شود. انتظار می رود این کنفرانس در ماه ژوئن برگزار شود.

در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد، گوشی های آیفون 5s، آیفون SE، آیفون 6، آیفون 6 پلاس، آیفون 6s و آیفون 6s پلاس این بروزرسانی را دریافت نمی کنند. آیپد مینی 2، آیپد مینی 3، آیپد مینی 4، آیپد ایر و آیپد ایر 2 نیز به iOS 13 آپدیت نمی شوند.

با توجه به این گزارش، کاربران گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به همراه صاحبان محصولات جدیدتر اپل قادر به دریافت سیستم عامل iOS 13 خواهند بود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن