۰

آموزش انتقال مالکیت گوشی در سامانه همتا

آموزش انتقال مالکیت گوشی در سامانه همتا
بازدید 2009

آموزش انتقال مالکیت گوشی در سامانه همتا. در این بخش قصد داریم تا انتقال مالکیت گوشی  را توضیح بدهیم .این آموزش مربوط به گوشی های می باشد که رجیستر شده اند. در ادامه با ما همراه باشید.

فروشگاه فناوری تکنیک نوین

پس از اجرای طرح رجیستر گوشی ها کاربران باید در حین خرید یا فروش گوشی(دست دوم) خود مالکیت آن را نیز انتقال دهند و سیم کارت شخص خریدار به عنوان مالک گوشی ثبت شود. این انتقال مالکیت به سه روش قابل اجرا می باشد.

1:انتقال ماکیت گوشی رجیستر شده  از طریق سایت سامانه همتا

2: انتقال مالکیت گوشی رجیستر شده از طریق کد دستوری #7777*

3: انتقال مالکیت گوشی رجیستر شده از طریق نرم افزار همتا

انتقال ماکیت گوشی رجیستر شده  از طریق سایت سامانه همتا

در این روش شما با مراجعه به سایت همتا و ثبت نام در این سایت به راحتی می توانید انتقال مالکیت را انجام دهید. ثبت نام در این سایت از طریق شماره همراه و  ارائه مشخصات شما مثل نام و نام خانوادگی، کد ملی و غیره امکانپذیر می‌شود. پس از ثبت نام در این سایت پنل زیر برای شما باز خواهد شد.

لینک سایت همتا

در این قسمت با انتخاب مدیریت دستگاه ها در وسط صحفه کد ملی شما و گوشی های که با کد ملی شما رجیستر شده اند را نمایش خواهد داد. حال برای انتقال مالکیت کافیست گوشی مورد نظر را انتخاب و بر روی انتقال مالکیت/فروش کلیک نماید حال از  شما درخواست شماره تلفن خریدار را خواهد کرد.( این شماره تلفن باید شماره همان سیم کارتی باشد که خریدار گوشی قصد دارد آن را در گوشی استفاده کند). پس از انجام مراحل فوق کد فعالسازی به شماره مورد نظر ارسال می شود. بدین ترتیب خریدار می تواند با قرار دادن سیم کارت در گوشی و ارائه کد فعالسازی انتقال مالکیت را تکمیل کند.

انتقال مالکیت گوشی رجیستر شده از طریق کد دستوری #7777*

در این روش کار شما راحت تر می باشد. با شماره گیری کد #7777* و انتخاب گزینه سوم ینی انتقال مالکیت وارد قسمت بعدی می شوید. که در این قسمت کدهای IMEI گوشی هایی نمایان می‌شود که تحت مالکیت سیم کارت شما هستند.( دقت کنید که IMEI گوشی مورد نظر را انتخاب کنید) برای پیدا کردن کد IMEI گوشی می توانید کد دستوری #06#* را در گوشی شماره گیری نماید.

آموزش انتقال مالکیتانتقال مالکیت

پس از انتخاب IMEI گوشی  شما باید شماره تلفن خریدار را وارد نماید. پس از وارد نمودن شماره از شما می خواهد تا مشخصات را تایید کنید پس از تایید کردن نتیجه از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.

انتقال مالکیت گوشی رجیستر شده از طریق نرم افزار همتا

یکی دیگر از روش های انتقال مالکیت نصب نرم افزار همتا می باشد. شما با دانلود و نصب این برنامه و ثبت نام در آن می توانید انتقال مالکیت را طبق روال دو روش قبلی انجام دهید.

لینک دانلود  اندروید

لینک دانلود آی او اس

 

از همراهی شما سپاس گزاریم 

مدرک بین المللی تعمیرات موبایل

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن