۲

تصویر واقعی گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 منتشر شد

سری گلکسی اس 10
بازدید 3446

تصویر واقعی گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 منتشر شد. افشاگر معروف ایوان بلس تصویری از گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ (Samsung Galaxy S10) در دنیای واقعی را منتشر کرده است. این  تصویر ٬‌  صفحه نمایش Infinity-O پرچمدار سال ۲۰۱۹ سامسونگ را تایید می‌کند.

فروشگاه فناوری تکنیک نوین

بعد از آن که درز شایعات مربوط به گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ دیگر به حالت راکت درآمده بود٬ حال یک افشاگر  معروف به نام ایوان بلس ٬‌ تصویری از نسخه اصلی این خانواده را در دنیای واقعی به انتشار رسانده است. این تصویر که هماهنگی بالایی با شایعات پیشین دارد٬ نشان می‌دهد پرچمدار آینده‌ی کمپانی سامسونگ به یک صفحه نمایش Infinity-O مجهز خواهد بود. این پنل به خاطر حفره‌ی کوچکی که در بالا٬ سمت راست آن برای میزبانی از دوربین سلفی ایجاد شده٬ چنین نامی به خود گرفته است.

بیشتر مطالعه کنید:بنچمارک گلکسی ام ۳۰ سامسونگ

با نگاهی به قاب دور گوشی٬ متوجه می‌شویم که کمپانی کره ای  سامسونگ بهبودهای فراوانی را نسبت به خانواده گلکسی اس ۹ در این بخش اعمال کرده است. حاشیه‌های بالای نمایشگر به نصف رسیده٬ در حالی که دو طرف چپ و راست به مقدار کمی افزایش داشته است. چانه‌ی زیر نمایشگر نیز کمتر از گذشته شده٬ اما ضخیم‌تر از بخش بالایی صفحه خواهد بود.

با فاصله گرفتن از صفحه نمایش ٬ این عکس تایید می‌کند که کلیدهای ولوم و یک دکمه‌ی اختصاصی برای بیکسبی در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند و یک کلید پاور نیز در طرف مقابل آن‌ها قرار خواهد داشت. متاسفانه هیچ تصویری از قاب پشتی این گوشی منتشر نشده است٬ اما بر اساس گزارش‌های اخیر یک سیستم دوربین سه گانه به صورت افقی روی قاب پشتی آن جای خواهد داشت.

گلکسی اس 10

بیشتر مطالعه کنید:مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A۵۰ منتشر شد

شارژر معکوس در گوشی گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) 

این افشاگر  به جز  منتشر کردن این عکس٬ هیچ جزئیاتی از پرچمدار آینده‌ی شرکت سامسونگ را افشا نکرده است و تنها به تایید قابلیت شارژ معکوس بیسیم در آن بسنده کرده است. مشابه این ویژگی برای اولین بار در گوشی کمپانی هواوی میت ۲۰ پرو معرفی شد که به لطف آن می‌توانید یک گوشی دیگر را به صورت سیمی شارژ کنید.

گوشی گلکسی اس ۱۰  قرار است همراه با اسمارت فون های اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ لایت در اواخر ماه فوریه سال 2019 معرفی شود. فروش این سه گوشی نیز از اوایل ماه مارس آغاز خواهد شد. کفته می‌شود نسخه‌ی بزرگ‌تر این خانواده از فناوری ارتباطی 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر مطالعه کنید:زمان منتشر شدن اندروید ۹ برای سامسونگ گلکسی نوت ۸

از همراهی شما سپاس گزاریم

مدرک بین المللی تعمیرات موبایل

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن