۰

اندروید پای برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شد

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس
بازدید 2600

اندروید پای برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شد.آپدیت اندروید پای زودتر از انتظار ها برای گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شده است. کمپانی کره ای سامسونگ پیش تر اعلام کرده بود که اوایل سال میلادی 2019 این بروزرسانی را برای این دو مدل عرضه می کند.

فروشگاه فناوری تکنیک نوین

هم اکنون اندروید پای (9)  برای کاربران  اسمارت فون های  گلکسی اس 9 ، گلکسی  اس 9 پلاس و گلکسی نوت 9 در  کشور کره جنوبی، کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی عرضه شده است.

بیشتر مطالعه کنید:نرم افزار های پردانلود سال ۲۰۱۸

کمپانی کره ای سامسونگ می تواند از این  بروزرسانی به عنوان هدیه عید کریسمس یاد کند. انتظار می رود این آپدیدت  طی هفته های آینده در اختیار تمام کاربران در سراسر  دنیا قرار بگیرد.

اندروید پای برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شد

اندروید پای برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

این بروزرسانی برای کاربرانی که نسخه آزمایشی اندروید پای 9.0 را روی اسمارت فون خود نصب کرده اند، حجم کمی دارد. حجم این بروزرسانی برای کاربران نسخه  آزمایشی برابر با 158 مگابایت است.  هم اکنون کاربران در کشور آلمان اعلام کرده اند که به نسخه پایدار این  نسخه از اندروید دسترسی دارند.

بیشتر مطالعه کنید:تصویر محافظ صحفه نمایش گلکسی اس ۱۰ پلاس افشا شد

تمام کاربران نسخه آزمایشی اندروید پای  9.0 ، تا پایان سال جاری میلادی که تنها چند روز از آن باقی مانده است، می توانند به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید دسترسی پیدا کنند.

این آپدیت در صورتی که نسخه آزمایشی روی گوشی  شما نصب نشده باشد، حجم بسیاری  زیادتری برابر با 1744 مگابایت دارد. در این بروزرسانی شاهد حضور رابط کاربری جدید سامسونگ One UI به همراه پچ امنیتی ماه دسامبر سیستم عامل اندروید هستیم.

بیشتر مطالعه کنید:بنچمارک گلکسی ام ۳۰ سامسونگ

در سال آینده میلادی کمپانی سامسونگ گوشی های سری گلکسی اس 10 را با اندروید پیش فرض 9 و رابط کاربری One UI رونمایی خواهد کرد.

از همراهی شما سپاس گزاریم

مدرک بین المللی تعمیرات موبایل

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن