۰

مشخصات گوشی شیائومی ردمی 7 منتشر شد

مشخصات گوشی شیائومی ردمی 7
بازدید 2633

مشخصات گوشی شیائومی ردمی 7 منتشر شد.مشخصات گوشی ردمی 7 در سایت رگولاتوری کشور چین (سایت تنا) منتشر شد. این اسمارت فون چینی ها در 11 رنگ مختلف عرضه خواهد شد .

فروشگاه فناوری تکنیک نوین

مشخصات گوشی شیائومی ردمی 7

گوشی جدید کمپانی چینی شیائومی ردمی 7 درسایت رگولاتوری کشور چین مشاهده شد. سایت تنا علاوه بر مشخصات فنی این گوشی هوشمند ، تصاویر آن را نیز در اختیار رسانه ها قرار داده است. این دستگاه دارای شماره مدل M1901F9T بوده و قدرتپردازشی این گوشی را یک تراشه 8 هسته ای با فرکانس 2.3 گیگاهرتز تامین می کند. این دستگاه در 11 رنگ به بازار عرضه می شود.

بیشتر مطالعه کنید:رندرهای قاب گوگل پیکسل ۳ لایت منتشر شد

صحفه نمایش  5.84 اینچی از نوع ال سی دی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند دارای وضوح فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19:9 است. با توجه به قرارگیری دوربین سلفی در میانه بخش بالایی صحفه نمایش ، انتظار می رود گوشی شیائومی ردمی 7 دارای بریدگی صفحه نمایش ناچ استایل قطره آب باشد.

روی قاب پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی قرار گرفته است. در زیر این دوربین فلاش LED قرار دارد.کمپانی چینی شیائومی برای دوربین اصلی این دستگاه سنسورهای 12 و 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته است.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی 7مشخصات گوشی شیائومی ردمی 7

بر اساس اعلام سایت تنا چین، ابعاد این گوشی هوشمند شیائومی برابر با 7.8 × 71.9 × 147.7 میلی متر است. خریدار به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 و رابط کاربری MIUI دسترسی دارد. کاربران می توانند این محصول را با یکی از رنگ های مشکی، سفید، آبی، قرمز، زرد، صورتی، سبز، بنفش، طلایی، نقره ای و خاکستری سفارش دهند.

بیشتر مطالعه کنید:اندروید ۹پای برای هواوی نوا۳منتشر شد

در مورد قیمت این اسمارت فون و همچنین ظرفیت باتری مورد استفاده در آن، اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

شیائومی در تاریخ 24 دسامبر مراسمی را با نام Xiaomi Play برگزار می کند. انتظار می رود در این مراسم با گوشی شیائومی Redmi 7 ملاقات کنیم.

بیشتر مطالعه کنید:قیمت گذاری اینترنت آزاد می شود

از همراهی شما سپاس گزاریم

مدرک بین المللی تعمیرات موبایل

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن