۲

نرم افزار های پردانلود سال 2018

نرم افزار های پردانلود سال 2018
بازدید 4097

نرم افزار های پردانلود سال 2018 مشخص شدند. طبق این لیست فیسبوک با مالکیت چهار برنامه واتس اپ، مسنجر، فیس بوک و اینستاگرام سهم بیشتری از لیست را در اختیاردارد.

بیشتر مطالعه کنید: زمان عرضه اندروید ۹ برای گوشی های سامسونگ مشخص شد

در سال های اخیر  برخی از کمپانی های  تحقیقاتی به صورت ماهانه، فصلی و سالانه میزان دانلود نرم افزار های مختلف را در قالب یک گزارش جامع منتشر می‌کنند که برای کمپانی های  توسعه‌دهنده و سازنده این اپلیکیشن‌ها بسیار مهم و با اهمیت است تا به کمک آن میزان موفقیت خود را بررسی کنند.

اخیرا محققان فعال موسسه App Annie نرم افزار های دو فروشگاه اینترنتی و آنلاین اپ استور اپل و گوگل پلی استور اندروید را بررسی کرده و لیستی از پردانلودترین نرم افزار های سال 2018 را منتشر کرده‌اند.

نرم افزار های پردانلود سال 2018

نرم افزار

طبق گزارش منتشر شده از سوی شرکت App Annie کمپانی فیس بوک با وجود این که رسوایی‌های اطلاعاتی را در سال 2018 تجربه کرده است، ولی 3  نرم افزار این کمپانی یعنی واتس اپ، مسنجر و فیس بوک بیشترین سهم دانلود در سال 2018 را به خود اختصاص داد‌ه‌اند.

ازسمت دیگر بر اساس گزارش منتشر شده،  در سال 2018 میزان دانلود نرم افزار های موجود در دو فروشگاه اینترنتی اپ استور اپل و گوگل پلی استور به 113 میلیارد بار رسیده و نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد افزایش پیدا کرده است. محققان موسسه App Annie عنوان می‌کنند میزان علاقه کاربران برای دانلود اپلیکیشن‌های پیام رسان و شبکه های اجتماعی نیز نسبت به سال گذشته بیشتر شده است

بیشتر مطالعه کنید: فروش هواوی بیش از ۲۰۰ میلیون گوشی در سال ۲۰۱۸

پس از نرم افزار های فیس بوک مسنجر، واتس اپ و فیس بوک، نرم افزار های تیک تاک، اینستاگرام، مرورگر یو سی براوسر ، شیرایت ، اسنپ چت، نتفلیکس و ویگو ویدیو نیز جزو پردانلودترین نرم افزارهای سال 2018 قرار گرفته اند.

از سمتی دیگر در سال جاری میلادی کاربران برای خرید و دانلود نرم افزار های مختلف بیش از 76 میلیارد دلار هزینه کرده‌اند که این مقدار نسبت به سال میلادی گذشته حدود 20 درصد افزایش پیدا کرده است.

البته برخی از تحلیل‌گران عنوان می‌کنند این آمار منتشر شده از ابتدای سال میلادی 2018 تا نیمه نخست ماه دسامبر است و با اینکه عید کریسمس نزدیک می باشد با تخفیف های که در این فروشگاه ها قرار خواهد گرفت این آمار افزایش پیدا خواهد کرد.

از همراهی شما سپاس گزاریم

تیم متخصص و حرفه ای آموزشگاه تعمیرات موبایل در شیراز فیدار

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن