۲

فروش هواوی بیش از 200 میلیون گوشی در سال 2018

هواوی میت 20 پرو
بازدید 3275

فروش هواوی بیش از 200 میلیون گوشی در سال 2018. کمپانی چینی هواوی  در سال 2018 میلادی موفق به فروش بیش از 200 میلیون گوشی هوشمند شد. کمپانی هواوی در سال 2018 از محصولات فراوانی رونمایی کرده است.

 

در ماه آگوست سال 2018 میلادی کمپانی هواوی اعلام کرد در سال جاری نزدیک به 200 میلیون گوشی هوشمند به فروش می رساند. در اوایل ماه دسامبر، این شرکت تکنولوژی چینی به دستیابی به این هدف تا تاریخ 25 دسامبر اشاره کرده بود

هواوی بیش از 200 میلیون گوشی در سال 2018 فروخته است

هواوی بیش از 200 میلیون گوشی

بر اساس گزارشی رسمی، اسمارت فون های  هواوی فروشی بیش از 200 میلیون دستگاه را در سال 2018 تجربه کرده است. فروش مناسب گوشی های  پی 20 ، میت 20 و آنر 10 باعث دستیابی این غول فناوری چینی به فروش بیش از 200 میلیون دستگاه شده است.

این محصولات در بازارهای اروپایی و آسیایی فروش خوبی را داشته اند؛ با این حال به نظر نمی رسد این برند بتواند در ایالات متحده آمریکا فعالیت کند.

 

در حال حاضر هواوی دومین برند پرفروش گوشی در جهان محسوب می شود. در صورتی که این شرکت گوشی های هوشمند تولیدی خود را در بازار آمریکا عرضه کند، احتمال شکست کمپانی کره ای  سامسونگ توسط آن وجود دارد. در حال حاضر دولت آمریکا از همکاری اپراتورهای همراه با شرکت هواوی جلوگیری می کند.

بر اساس اعلام کمپانی هواوی ، بیش از 500 میلیون نفر در 170 کشور در سراسر جهان، یکی از گوشی های هوشمند تولیدی آن را خریداری کردند.  میزان فروش جهانی گوشی های هوشمند این شرکت در 8 سال پیش برابر با 3 میلیون دستگاه بود که پیشرفت شگفت انگیز این کمپانی چینی را نشان می دهد.

سال آینده گوشی های سری پی 30 این کمپانی فناوری چینی از راه می رسند. بر اساس شایعات، نسخه پرو این دستگاه دارای دوربین اصلی چهارگانه است. این اسمارت فون های هوشمند باعث افزایش فروش هواوی در بازار خواهند شد.

از همراهی شما سپاس گزاریم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن