۱

زمان عرضه اندروید 9 برای گوشی های سامسونگ مشخص شد

منتشر شدن اندروید 9
بازدید 3555

زمان عرضه اندروید 9 برای گوشی های سامسونگ مشخص شد. کمپانی کره ای سامسونگ به تازگی لیستی از گوشی های که درآینده اندروید پای 9 را دریافت می کنند منتشرکرده است.

کمپانی کره ای سامسونگ دیروز بروزرسانی اندروید پای را در اختیار کاربران اسمارت فون های گلکسی S9 و S9 پلاس قرار داد . شرکت سامسونگ به تازگی لیست اسمارت فون های  دریافت کننده این نسخه از سیستم عامل اندروید به همراه تاریخ عرضه آن را در اختیار رسانه ها قرار داده است.

زمان عرضه اندروید 9 برای گوشی های سامسونگ

زمان عرضه اندروید 9 برای گوشی های سامسونگ

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 در ماه فوریه 2019  آپدیت اندروید 9 را دریافت می کند. پس از این  گوشی هوشمند، کاربران گوشی های گلکسی S8 و اس 8 پلاس باید منتظر دریافت این آپدیت در ماه مارس 2019 باشند. در این ماه اندروید پای برای گوشی گلکسی نوت 8 نیز عرضه می شود.

در ماه آوریل سال آینده میلادی کمپانی کره ای سامسونگ این بروزرسانی را برای محصولات زیادی شامل گوشی گلکسی A8، گلکسی A8 پلاس، گلکسی A7 2018، گلکسی A9 2018 و گلکسی Tab S4 10.5 منتشر می کند.

بیشتر مطالعه کنید: مشخصات گلکسی ام ۲۰ سامسونگ منتشر شد

در ماه مه سال آینده میلادی  کاربران گوشی های گلکسی گلکسی J4، گلکسی J4 پلاس، گلکسی J6، گلکسی J6 پلاس و گلکسی A8 استار این آپدیت را دریافت می کنند. در ماه جولای و آگوست به ترتیب گوشی های گلکسی J7 2017 و گلکسی J7 Duo به اندروید پای بروزرسانی می شوند.

در ماه سپتامبر کاربران گلکسی Xcover 4، گلکسی J3 2017 و نسخه 9.7 اینچی گلکسی تب اس 3 میزبان اندروید 9 خواهند بود. در  پایان این نسخه از سیستم عامل اندروید برای گلکسی Tab A 2017، گلکسی Tab Active2 و نسخه 10.5 اینچی گلکسی تب A در ماه اکتبر عرضه می شود.

بیشتر مطالعه کنید: گلکسی اس ۱۰ لایت و اس ۱۰ پلاس سامسونگ در نتایج بنچمارک

در حالی که این برنامه به صورت رسمی منتشر شده، امکان تغییر در آن وجود دارد.

از همراهی شما سپاس گزاریم

تیم حرفه ای آموزشگاه تعمیرات موبایل در شیراز

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن