۰

فلش شیائومی با sp flash tool

بازدید 2251

آموزش فلش با sp flash tool

در این آموزش نحوه فلش گوشی های که cpu انها mtk میباشد را آموزش میدهیم. گوشی های  huawei htc lenovo xiami ,…. و هر گوشی که cpu ان mtk است به این روش فلش میشود. گوشی های سونی mtk به این روش فلش نمی شود. ابتدا فایل فلش گوشی را دانلود میکنیم و سپس برنامه ای sp flash tool متناسب با گوشی را دانلود میکنیم. برنامه sp flash tool را باید متناسب با گوشی دانلود کنیم. و فراموش نشود که هر گوشی با توجه به مدل و cpu باید با ورژن مخصوص آن فلش شود. در اکثر گوشی ها وقتی فایل فلش گوشی را دانلود میکنید همراه با فایل فلش داخل آن برنامه sp flashtool هم قرار داده شده است. البته برنامه sp flashtool را هم میتوانید از سایت sp flash بگیرید. برای گوشی های مدل بالا میتوانید از sp flashtool اخرین ورژن استفاده کنید.

همچنین باید درایور گوشی هم نصب باشد که برای نصب درایور میتوانید از سایت Download MTK USB All Drivers برای دانلود و نصب درایور گوشی استفاده کنید.

نحوه فلش گوشی MTK

ابتدا برنامه flash_tool.exe را از داخل فولدر sp flastool اجرا میکنید.

نحوه فلش گوشی های MTK

سپس گزینه download agent را زده و فایل MTK_AllInOne_DA.bin را از داخل فولدر برنامه sp flashtool قرار میدهیم.

البته در بعضی گوشی ها مثل گوشی های شیائومی نیاز به قرار دادن فایل DA مخصوص دارد که این فایل معمولا همراه با فایل فلش گوشی قرار داده می شود.

اگر این فایل همراه فایل فلش گوشی نبود در ایتنرنت سرچ کنید ببنید این مدل را با چه فایل DA باید فلش کنید یا به پشتبانی ما در انستگرام یا تلگرام ما پیام دهید تیم آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز فیدار شما را راهنمایی میکند.

نحوه فلش گوشی های MTK

 

نحوه فلش گوشی MTK

سپس از قسمت scater loading فایل txt موجود در فولدر فایل فلش را قرار میدهیم.

نحوه فلش گوشی MTK با spflafhtool

منتظر میمانیم تا فایل فلش گوشی load شود سپس گزینه download را میزینم. گوشی را در حالت خاموش به کامپیوتر وصل میکنیم.

نکته مهم : بعضی گوشی ها باید فایل AUTH را نیز قرار دهیم برای این گوشی فایلی با پسوند AUTH در فایل فلش گوشی باید باشد یا در اینترنت سرچ کنید و چک کنید برای فلش گوشی مورد نظر نیاز به قرار دادن فایل AUTH دارید یا خیر.

نحوه فلش گوشی MTK با spflafhtool

با شناسایی گوشی کمربند پایین قرمز میشود و فلش شروع میشود و منتظر اتمام کار میمانیم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن