۰

اسنپ کیو بازی کن بدون قرعه کشی جایزه ببر

اسنپ کیو
بازدید 5723

بازی کن جایزه ببر با برنامه اسنپ کیو

برنامه اسنپ کیو یه مسابقه جذاب و آنلاینه که تقریبأ هرشب بر گذار میشه در این مطلب به بررسی این بازی و نحوه اجراش خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

نرم افزار اسنپ کیو یکی دیگر از برنامه های شرکت اسنپ می باشد که بسیار هیجان انگیز و جذاب است نحوه کارکرد این جوریه که تقریبا هر شب مسابقه داره.

نحوه کار اسنپ کیو

بازی اسنپ کیو تقریبا هر شب ساعت 9 به صورت آنلاین شروع میشه و توسط یک مجری اجرا خواهد شد در این بازی 12 سوال از شما پرسیده خواهد شد که در صورت پاسخ اشتباه به یک سوال از مسابقه حذف خواهید شد فقط در یک صورت می توانید به مسابقه باز گردید و آن هم داشتن جون اضافه است که در صورت پاسخ غلط به یک سوال می توانید به مسابقه برگردید.

برای بدست آوردن جون اضافه باید از دوستان خود دعوت کنید که به این مسابقه بیان درصورت دعوت و شرکت فرد دعوت شده به مسابقه یک جون اضافه به شما تعلق میگیرد.

نکته: در هر مسابقه فقط می توانید از یک جون اضافه استفاده کنید.

سوالات این مسابقه از بخش های مختلف طرح می شود و حدودا 5 سوال بسیار ساده  است و اگر شما به 12 سوال پاسخ دهید برنده مسابقه هستید.

لینک دانلود بازی:

تکنیک نوین

جایزه بازی اسنپ کیو

جایزه بازی اسنپ کیو نقدی می باشد و هر شب  پنج میلیون تومان به نفر برنده جایزه می دهند در صورت برنده شدن شما می توانید شماره شبا خود را در قسمت دآرمد این برنامه وارد کنید تا طی 72 جایزه شما به حسابتان واریز شود.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل فیدار که بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل جنوب کشور است به لینک آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز فیدار مراجعه کنید

 

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن