۰

نوکیا106 با 4 مگابایت حافظه رم معرفی شد

نوکیا106
بازدید 2854

نوکیا106 معرفی شد

نوکیا106 توسط شرکت فنلاندی HMD معرفی شد دراین مطلب به بررسی گوشی ساده جدید نوکیا خواهیم پرداخت در ادامه با ما همراه باشید.

نوکیا 106 و طراحی آن

در این گوشی  طراحی ساده  و زیبایی آن به چشم میخورد این گوشی نسخه جدید گوشی قدیمی تر است اما از این گوشی نمی توان انتظار زیادی داشت این گوشی فاقد دوربین بوده زیرا حافظه کافی برای ذخیره سازی تصاویر ندارد و دارای صحفه نمایش رنگی میباشد و بدنه آن از جنس پلی کربنات می باشد.

مشخصات گوشی نوکیا106

این گوشی نسخه جدید تر نسل قبل خود میباشد که در قسمت حافظه بهبود یافته است و میتواند 2000 مخاطب را درخود جای دهد (نسل قبل این گوشی فقط 500مخاطب ذخیره می کرد) همچنین این گوشی قادر است 500پیام متنی را در خود ذخیره کند و حافظه رم این گوشی 4 مگابایت میباشد(تعجب نکنید اشتباه تایپی نیست!) ودارای صحفه نمایش1.8 اینچی با رزولوشن 120*160 پیکسل است باتری این  گوشی 800میلی آمپر ظرفیت دارد و می  تا 15 ساعت مداوم مکالمه داشته باشد این گوشی فقط قادر خواهد بود تا از شبکه 2G پشتیبانی کند

جنس این گوشی از پلی کربنات بوده و صافی و بدون خط بودن این گوشی میتواند برای کاربران جذاب باشد

شاید بهترین کارای این گوشی بازی Snake Xenzia باشد.

گجت نیوز

قیمت نوکیا 106

نوکیا 106که عرضه آن در سال 2018 میباشدهنوز قیمت آن اعلام نگردیده است اما نمی تواند قیمتی بیش از 200 دلار را داشته باشد.

نتیجه گیری

گوشی نوکیا 106 در دسته گوشی های ساده قرار میگیرد و برای برقراری مکالمه و کارهای معمولی مثل ارسال پیامک نیاز شما را برآورده میکند.

 

برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شیراز فیدار که در بهترین اموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز برگذار میگردد به لینک آموزش تعمیرات موبایل فیدار مراجعه کنید

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن