۰

رجیستری گوشی های مسافری بامحدودیت کد ملی شروع شد

رجیستری
بازدید 2447

رجیستری گوشی های مسافری بامحدودیت کد ملی شروع شد.

سامانه رجیستری گوشی های تلفن همراه از سال گذشته آغاز وبه مرور گسترده گشت اکنون به بخش گوشی های مسافری رسیده است در این مطلب به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

رجیستری گوشی های مسافری

ریجستری گوشی های مسافری با اعمال محدودیت شروع شد این جمله به معنای آن است که هر مسافر ورودی به کشور به ازای کد ملی و شماره پاسپورت خود می تواند فقط یه گوشی  وارد کشور کند و در سامانه رجیستری  که با هماهنگی نیرو انتظامی و گمرک آغاز شده ثبت کند.

پیش از این هر مسافر محدودیتی در ثبت گوشی های مسافری ورودی به کشور نداشت ومی توانست نامحدود با کد ملی خود گوشی های مسافری را وارد کند.

 

حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد که هر شخص می تواند با پرداخت عوارض گمرکی اقدام به ثبت گوشی در سامانه رجیستری کند به خبرگزاری مهر گفت:

در راستای سامان بخشیدن به ورود گوشی های مسافری به کشور و جلوگیری از قاچاق گوشی موبایل، سامانه ثبت گمرکی این گوشی ها آغاز شده است. این سامانه امکانی فراهم کرده که مسافرانی که با خود گوشی به کشور وارد می کنند، در این سامانه رجیستر می شوند.

وی توضیح داد: تا پیش از این هر مسافر محدودیتی برای ورود گوشی موبایل به کشور نداشت و می توانست با کدملی خود هرتعداد گوشی وارد کند. اما هم اکنون با هماهنگی صورت گرفته با نیروی انتظامی و گمرک، هر مسافر امکان ورود یک گوشی با یک کدملی و پاسپورت را خواهد داشت.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

  برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل فیدار که بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل جنوب کشور است به لینک آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز فیدار مراجعه کنید

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن