۰

آموزش برنامه نویسی پایتون python در شیراز

بازدید 3359

آموزش برنامه نویسی پایتون python شیراز

آموزش برنامه نویسی پایتون python در شیراز

آموزش برنامه نویسی پایتون شیراز

در مجموعه آموزشی فیاور در شیراز دوره آموزش پیشرفته برنامه نویسی پایتون زیر نظر بهترین و حرفه ای ترین اساتید کشور برگذار می گردد.

دوره پایتون در آموزشگاه فیاور به صورت کاملا اصولی و حرفه ای آموزش داده می شود.

این روزها به دلیل پشتیبانی اکثر پلتفورم ها از برنامه نویسی پایتون و library بی نظیر آن بازار کار آن روز به روز در حال افزایش است.

اگر میخواهید در این حوزه فعالیت کنید و با مدرک معتبر بین المللی از سازمان فنی حرفه ای وارد بازار کار شوید میتوانید در دوره های آموزش برنامه نویسی پایتون python شیراز ما شرکت کنید.

این دوره ها علاوه بر آموزش مبتدی تا پیشرفته آموزش برنامه نویسی پایتون python در انتهای دوره مدرک بین المللی از طرف سازمان فنی حرفه ای اعطا میگردد،که با کمک این مدرک میتوانید وارد بازار کار شوید و همچنین میتوانید از آن برای مهاجرت استفاده کنید.

برنامه نویسی پایتون به دلیل کاربرد وسیعی که دارد اگر قصد مهاجرت به هر کشور پیشرفته ای مثل آلمان ، فرانسه ، آمریکا و … را دارید با یادگیری این زبان کاربردی خیلی راحت میتوانید وارد بازار کار آن کشور شوید.

این روزها تمام شرکت های بزرگ به برنامه نویس پایتون نیاز مبرم دارند و به همین دلیل یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون به یک نیاز اساسی تبدیل شده است.

اساتید این مجموعه علاوه بر دانش بالا در برنامه نویسی پایتون دارای تجربه بسیار بالایی هستند که در آموزش و پشتیبانی کمک بسیار زیادی به شما می کنند.

برای شرکت در دوره های آموزش پایتون به شماره زیر تماس بگیرید و در دوره ها ما شرکت کنید.

شماره تماس جهت ثبت نام دوره

09300801559

09172932407

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن