۰

ترمیم بوت گوشی هواوی و ترمیم بوت در حالت fastboot

fastboot
بازدید 3160

fastboot

ترمیم بوت گوشی هواوی

در این پست مفید میخواهیم ترمیم بوت گوشی هواوی را توضیح دهیم.

از این آموزش میتوانید برایت ترمیم بوت گوشی هواوی با باکس اختاپوش ، سیگما و .. هم استفاده کنید ، زیرا مراحل کار یکی است تفاوت فقط در قدرت باکس در نوشتن فایل ها ترمیم بوت است.

این که کدام باکس قوتر عمل میکند طبق تجربه تیم آموزش تعمیرات موبایل فیدار با توجه به نوع گوشی متفاوت است.

معمولا در گوشی های اندورید 10 به بالا باکس اختاپوس و سیگما عملکرد بهتری دارند ولی تیم آموزش تعمیرات موبایل فیدار چند مدل هواوی اندورید 10 و حتی 11 را با باکس DC phoenix ترمیم بوت کرده اند.

در این ویدئو های آموزشی نحوه ترمیم بوت گوشی هواوی  را توضیح میدهیم.

که شامل انواع مدل های هواوی میباشد.

در این ویدئوها که به مرور آپدیت میشود و به تعداد آن اضافه میشود انواع روش های ترمیم بوت با توجه به مدل آنها توضیح داده میشود.

در ترمیم بوت گوشی هواوی باید به چند نکته هم توجه کنید.

1-گوشی های هواوی باید باید در حالت recovery mode فلش شوند حتی اگر در حالت fastboot فلش کامل شوند و بالا بیایند باید گوشی را در حالت ریکاوری با مموری یا با usb و در حالت upgrade mode فلش کرد تا گوشی بالا بیاید و هیچ مشکلی نداشته باشد.

در بضی گوشی ها مثل honor 8x گوشی در حالت fastboot فلش میگیرد بالا می آید ولی حافظه داخلی گوشی کاهش پیدا میکند و باید در حالت recovery با مموری یا upgrade mode با usb فلش کرد تا مشکل حل شود.

در ترمیم بوت هواوی ما تلاش میکینم تا بتوانیم گوشی در حالت ریکاوری یا uugrade mode برود و فلش بگیرد.

اگر گوشی در حالت fastboot فلش بگیرد و بالا بیاید تا زمانی که با مموری یا در حالت upgrade mode فلش نگیرد فلش فایده ندارد.

2- در گوشی های جدید hi silicon اگر باکس نتواند قفل بوت لودر را باز کند ابتدا با test point گوشی را به حالت com میبریم و در انجا با کمک باکس قفل بوتلودر باز میشود و گوشی به حالت fastboot میرود و در آن حالت گوشی را فلش کرده تا گوشی در حالت recovey یا  upgrade mode فلش بگیرد و بالا بیاید.

برای انجام مراحل بالا در باکس hcu باید از تب update by test point این کار را انجام دهید.

3- در گوشی های هواوی که CPU آنها hi silicon است ،اگر گوشی به حالت fastboot نرود باید با زدن test point گوشی به و طبق مراحل نکته 2 گوشی به حالت fastboot میرود.

4-تا جای امکان گوشی را با فایل های app داخل فایل فلش ، فلش کنید و از فایل board software استفاده نکنید مگر گوشی به هیچ صورتی بالا نمیاید یا به حالت ریکاوری نمیرود.

فیلم آموزش ترمیم بوت هواوی

 

این آموزش چندین قسمت دارد که به محض آماده شدن سایر قسمت ها در همین پست قرار خواهیم داد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن