۰

آموزش کار با باکس اختاپوس قسمت 2

بازدید 2701

آموزش کار با باکس اختاپوس قسمت 2. در ادامه بخش اول که نصب نرم افزار این باکس را توضیح دادیم در این قسمت به کارکرد های اختاپوس سامسونگ خواهیم پرداخت.

در این قسمت قصد داریم تا تب و قسمت های باکس اختاپوس سامسونگ را بررسی کنیم 1: بخش اول ساپورت باکس اختاپوس 2: انتخاب مدل گوشی طبق سی پی یو

آموزش کار با باکس اختاپوس قسمت 2

بخش اول ساپورت باکس اختاپوس

بخش اول یا صفحه اول باکس قسمتی است که شما یوزر و پسورد کردیت های خود را می توانید مشاهده کنیدکادر قرمز(در صورتی که کردیت خریداری نکرده باشید این قسمت خالی می باشد)

check balance: پس از وارد کردن یوزر و پسورد با زدن این گزینه باکس تعداد کردیت های شما را بررسی می کند.

 

phone model: بخش انتخاب مدل که می توانید طبق مدل نرم افزاری گوشی به عنوان مثال G935A مدل گوشی را انتخاب کنید. که پس از انتخاب مدل به صورت خودکار وارد قسمتی خواهید شد که طبق سی پی یو می توانید کار های از جمله فلش ، ترمیم سریال ، برداشتن قفل گوگل و … انجام دهید.

آموزش کار با باکس اختاپوس قسمت 2

آموزش کار با باکس اختاپوس قسمت 2

 

Log: در این بخش می توانید کار های صورت گرفته توسط باکس را رصد کنید که بسیار کاربردی بوده و تمامی اطلاعات گوشی درخواست های شما از باکس در این قسمت نمایش داده  می شود.

 

Go to support: با کلیک بر روی این قسمت  وارد سرور باکس اختاپوس می شوید و می توانید فایل های مورد نیاز مانند فایل فلش ، فایل مودم و سایر فایل ها را دانلود کنید.

کردیت چیست؟

باکس های نرم افزاری پول های مجازی را برای خود ساخته تا از هک شدن باکس و درامد بیشتر بهره ببرند به عنوان مثال برخی از قابلیت های باکس فقظ با کردیت فعال می شوند که در برخی مواقع مانند ترمیم سریال فقط موجودی کردیت کافی می باشد اما در سرویس آنلاین frp از کردیت های شما کاسته می شود.

update Card : این بخش  برای به روزرسانی فریمور سیم کارت قرار داده شده در باکس کاربرد دارد که گاهی پس از آپدیت نرم افزار باکس نیاز است تا فریمور سیم کارت باکس نیز آپدیت شود(این فریمور قابلیت های فعال باکس را بررسی میکند که مثلا باکس شما از سامسونگ و الجی پشتیبانی می کند یا فقط از سامسونگ در واقع اکتیو بودن باکس مورد بررسی قرار می گیرد)

factory services : این قسمت بخش آنلاین برداشتن frp در باکس اختاپوس می باشد که نیاز به کردیت دارد.

انتخاب مدل گوشی طبق سی پی یو

در قسمت phone model مدل نرم افزاری گوشی خود را که در تنظیمات و حالت دانلودینگ نوشته شده است را انتخاب کنید و select را بزنید نرم افزار به صورت خودکار سی پی یو گوشی را شناسایی می کند.

قسمت سوم به زودی ارائه داده می شود

از همراهی شما سپاس گزاریم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن