۰

مشخصات S21 سامسونگ فاش شد

مشخصات S21 سامسونگ فاش شد
بازدید 2135

مشخصات S21 سامسونگ فاش شد. سری اس سامسونگ که پرچمدار این شرکت محسوب می شود اوایل هر سال میلادی معرفی می شوند انتظار می رود سامسونگ سری s21 را اوایل سال آینده میلادی روانه بازار کند. در ادامه با ما همراه باشید.

S21 شرکت سامسونگ  نمایشگری با لبه‌های منحنی خواهد داشت که 0.1 اینچ کوچک‌تر از گوشی امسال و در واقع 6.8 اینچ خواهد بود. ممکن است که نرخ نوسازی نمایشگر افزایش پیدا کند و به 144 هرتز برسد. این گوشی دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی خواهد داشت. با توجه به عکس های فاش شده از این گوشی، چهار سنسور دوربین در قاب پشتی این گوشی قرار دارد که یکی از آن‌ها لنز پریسکوپ است.

مشخصات S21 سامسونگ فاش شد

مشخصات S21 سامسونگ فاش شد

کمپانی کره ای سامسونگ رونمایی از این گوشی خود را جلو انداخته است و در اولین ماه سال اینده میلادی از گلکسی S21 اولترا خود رونمایی خواهد کرد. طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی تفاوت زیادی با گوشی پرچمدار امسال یعنی S20 اولترا نخواهد داشت.

سامسونگ بار دیگر قصد دارد پردازنده  های متفاوتی را برای بازارهای مختلف انتخاب کند. برخی از بازارهای این گوشی سامسونگ را با تراشه کوالکام اسنپدراگون 875 و برخی دیگر از بازارها آن را با چیپست اگزینوس 2100 دریافت خواهند کرد. این گوشی مانند مدل 2020، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. بعید به نظر می‌رسد که تکنولوژی شارژ این گوشی پیشرفت کند و احتمالا از همان شارژ سریع 65 وات پشتیبانی خواهد کرد.

سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.0 نیز روی این گوشی نصب خواهند شد. البته این رابط کاربری هنوز در مرحله تست بتا روی گوشی‌های S20 قرار دارد. با توجه به اینکه رونمایی از سری جدید محصولات سامسونگ تقریبا در ماه بهمن خواهد بود، به احتمال زیاد تا اواخر اسفند این گوشی ها به بازار عرضه خواهند شد.

از همراهی شما سپاس گزاریم

دوره آموزشی تعمیرات نرم افزار موبایل1

آموزش مجازی (برای اظلاع از دوره ها کلیک کنید)

دوره آموزشی تعمیرات موبایل1

باکس های پروگرام هارد ( ای سی EMMC ، UFS )

معرفی IC های اصلی استفاده شده در موبایل

آموزش کار با دانگل HCU

آموزش تعمیرات موبایل با مدرک رسمی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن