۰

ابزار تعمیرات موبایل

بازدید 3722

با سلام در این صفحه با تلاش اعضای تیم آموزشی فناوری تکنیک نوین اقدام به معرفی کامل ابزار تعمیرات موبایل و تعمیرات قطعات الکترونیکی پرداخته ایم.

همچنین این ویدئو به شما برای خرید ابزار تعمیرات موبایلو بردهای الکترونیکی راهنمایی کامل را انجام میدهد.

برای خرید وسایل تعمیرات موبایل و بردهای الکترونیکی میتوانید با زدن لینک زیر وارد فروشگاه سایت ما شوید و هر تجهیزاتی خواستید تهیه کنید

ابزار تعمیرات موبایل

این فیلم در دو قسمت تهیه شده است قسمت اول به معرفی تجهیزات و کاربرد هر کدام از این تجهیزات در تعمیرات موبایل و برد های الکترونیکی پرداخته شده است.

در قسمت دوم به معرفی بببرند های معروف ، مخشخصات فنی، قیمت هر کدام از این وسایل و دلیل تفاوت قیمت هر کدام از این وسایل گفته شده است.

فیلم ابزار تعمیرات موبایل به صورت کامل در سایت یوتیوب

ابزار تعمیرات موبایل

ابزار تعمیرات موبایل قسمت اول

در این قسمت از ویدئو معرفی کلی تجهیزات مورد نیاز تعمیرات موبایل و برد های الکترونیکی و کاربرد هر کدام از این وسایل گفته شده است.

 

همچنین در ویدوی دیگر به معرفی و خرید مناسب منبع تغذیه پرداخته ایم که حتما توصیه میکنم این ویدو را هم مشاهده کنید در این ویدئو به معرفی منبع تغذیه های موجود در بازار پرداخته ایم که شدیدا توصیه میکنیم هر فردی که میخواهد وارد رشته الکترونیک بشود و نیاز به خرید منبع تغذیه دارد این ویدئو بسیار مفید را حتما ببیند.

در این ویدئو علاوه بر معرفی انواع منبع تغذیه به شما میگوید که شما به چه نوع منبع تغیه ای لازم دارید و چه پارامترهایی برای خرید منبع تغذیه مناسب باید رعایت کنید.

علاوهه بر معرفی منبع تغذیه بر اساس مدل منابع تغذیه بر اساس مارک ولتاژ نوع خروجی جریان معرفی میشوند

برای خرید وسایل منبع تغذیه میتوانید با زدن لینک زیر وارد فروشگاه سایت ما شوید و هر منبع تغذیه خواستید تهیه کنید

ابزار تعمیرات موبایل

 

ابزار تعمیرات موبایل

 معرفی ابزار تعمیرات موبایل قسمت دوم

در این قسمت معروف ترین و بهترین وسایل همراه با مشخصات فنی و قیمت توضیح داده شده است و در صورت تمایل برای خرید تجهیرات تعمیرات این ویدئو به شما در انتخاب مناسب تجهیزات با توجه به بودجه ای که دارید کمک میکند

 

برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شیراز فیدار به سایت تکنیک نوین مراجعه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن