۰

فلش هواوی با مموری (SD Card)

بازدید 2609

در ادامه بخش آموزش های نرم افزار قصد داریم تا فلش گوشی های هواوی با مموری یا کارت حافظه رو آمورش بدیم.

فلش در گوشی های هواوی برای بروزرسانی کردن گوشی به ورژن های بالاتر ، حذف ویروس ها ، ترمیم سیستم عامل گوشی و حل مشکلات نرم افزاری کاربرد دارد. برای فلش گوشی های هواوی با توجه به حجم فایل فلش به یک مموری کارت نیاز دارید.

فایل فلش را باید با توجه بیلد نامبر گوشی های هواوی دانلود کنید . بیلد نامبر گوشی های هواوی دارای سه بخش می باشد،  که بخش اول مدل گوشی بخش دوم منطقه گوشی و بخش سوم ورژن نرم افزاری می باشد، که منطقه با کلمه C و ورژن با کلمه B نمایش داده می شود.

نکته : منظقه در گوشی های هواوی قابل تعویض نیستند و نمی توانید فایل فلش یک منظقه دیگر را روی گوشی رایت کنید.

فلش هواوی با مموری (SD Card)

فلش هواوی با مموری (SD Card)

پس از دانلود فایل فلش و اکسترکت کردن فایل فلش  پوشه ای با نام dload در آن قرار دارد(در این پوشه فایلی با نام update وجود دارد و اگر پوشه dload را در فایل فلش نداشتید یک فولدر با این نام بسازید و فایل update را در پوشه dload قرار دهید در گوشی های جدید به جز فایل update فولدر های دیگری نیز وجود دارد که فولدر ها با فایل update را در پوشه dload قرار دهید)  باید این پوشه را در مموری خود کپی کنید، فرمت مموری در گوشی های قدیمی هواوی باید Fat32 ّباشد اما در گوشی های جدید به علت بالا بودن حجم فایل فلش باید فرمت مموری NTFS باشد.

پس از قرار دادن فایل فلش در مموری ، کارت حافظه را روی گوشی قرار دهید و موبایل را خاموش کنید با گرفتن دکمه های ولوم بالا ، پایین و پاور با مشاهده لگوی هواوی دست خود را از روی دکمه پاور بردارید تا گوشی وارد حالت فلش شود منتظر بمانید تا گوشی کامل فلش گرفته و روشن شود.

(فلش با مموری در حالتی کاربرد دارد که ریکاوری گوشی سالم باشد)

اگر گوشی به حالت ریکاروی نرود این روش جواب نمیدهد و باید با باکس هایی مثل HCU گوشی را فلش کرد که در دوره های آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز فیدار آموزش داده میشود

فلش هواوی با مموری (SD Card)

فلش هواوی با مموری (SD Card)

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن