۰

آیفون SE پلاس در راه است

آیفون SE پلاس
بازدید 2556

آیفون SE پلاس در راه است. پس از رونمایی از گوشی میانرده اپل با نام آیفون SE 2020 حالا  اخباری از SE پلاس به گوش میرسد ، در ادامه با مشخصات این اسمارت فون با ما همراه باشد.

از نظر مشخصات  انتظار می‌رود که شرکت اپل آیفون اس ای پلاس را به نمایشگری ۵.۵ اینچی و پردازنده قدرتمند A13 بایونیک مجهز کند که در سری آیفون ۱۱ نیز به کار برده شده‌اند. در صورتی که اپل رویه آیفون 8 را در SE پلاس دنبال کند احتمالا آنرا به دوربین دوگانه مجهز خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این گوشی در دست نیست اما احتمالا کمپانی اپل این اسمارت فون با قیمتی راضی کننده روانه بازار خواهد کرد تا مشتریان زیادی را به سمت این اسمارت فون در بازار گوشی های میان رده کند.

آموزش مجازی تعمیرات موبایل

آیفون SE پلاس

آیفون SE پلاس

 

آیفون SE ‌2020 با ابعاد نسبتا کوچک صفحه نمایسش باب میل برخی از کاربران است که علاقه‌ای به گوشی‌های با پنل بزرگ ندارد اما از زمان معرفی آن شایعات و گمانه زنی‌های بسیاری در مورد احتمال معرفی نسخه بزرگتر به گوش می‌رسد. آیفون SE نسخه به روز شده  آیفون ۸ با نمایشگر ۴.۷ اینچی است اما شرکت اپل با رونمایی آن تولید مدل‌های ۸ و ۸ پلاس را متوقف کرده و از اینرو معرفی گوشی جدیدی به عنوان جایگزین ۸ پلاس با نمایشگر بالای ۵ اینچ منطقی به نظر می‌رسد.

در همین راستا «Jon Prosser»، یوتوبر و تحلیلگر حوزه فناوری با انتشار توییتی نه چندان واضح به وجود خبرهایی در مورد آیفون SE پلاس اشاره کرده است. هرچند وی مشخصات یا زمان عرضه این موبایل ذکر نکرده اما زمانی که حجم شایعات و خبرها به این سطح می‌رسد معمولا درست از آب در می‌آیند. باید منتظر بمانیم تا از این اسمارت فون اطلاعات بیشتری منتشر شود.

ممنون از همراهی شما

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن