۰

باکس های پروگرام هارد ( ای سی EMMC ، UFS )

بازدید 3191

در این بخش قصد داریم تا باکس های پروگرام هارد یا ای سی های حافظه به کار رفته در گوشی های موبایل را تشریح کنیم . در ادامه با ما همراه باشید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با بردن گوشی خود به مراکز تعمیرات موبایل با جمله هارد گوشی سوخته است مواجه شده باشید که اکثرا گوشی های اندرویدی با این مشکل مواجه می شوند در این بخش قصد داریم تا دستگاه ها و ابزار های تعویض ای سی حافظه را معرفی کنیم.

در واقع گفتن کلمه سوختن هارد برای ای سی های حافظه در گوشی های تلفن همراه اشتباه می باشد و درست آن سوختن آی سی های حافظه موبایل می باشد که دارای دو نوع ufs و emmc می باشند

کلبپ معرفی باکس های پروگرام هارد

باکس های پروگرام هارد

1: باکس Easy Jtag

باکس easy jtag  میشه گفت بهترین باکس پروگرام   ic های حافظه در گوشی های اندرویدی محسوب میشه این باکس در نمونه پلاس که با نام

Easy Jtag plus عرضه می شود دارای رابطی به نام ایمیت ایکس می باشد. این باکس قادر به انجام کارهایی نظیر ترمیم بوت ،قابلیت خواندن و نوشتن بر روی ic حافظه، فلش مستقیم بر روی ic ، مدیریت پارتیشن بندی ic حافظه ، پشتیببانی از آی سی های BGA153/169, BGA162/186, BGA221, BGA529 ، دارای اینترفیس جهت سیم کشی IC حافظه و…

آموزش تعمیر موبایل با مدرک بین المللی

باکس easy jtag

باکس easy jtag

ایمیت : رابطی که IC های حافظه را به باکس متصل می کند، ایمیت ها برای دو مدل IC حافظه EMMC و UFS طراحی میشوند که هر دو مدل IC از ایمیت جداگانه برخوردار هستند.

آموزش تعمیر موبایل به صورت رایگان

مزایا: این باکس از قدرت بالایی برای پروگرام هارد برخوردار است و در بخش سیم کشی هارد نیز عملکرد مناسبی دارد همچنین تمامی نقاط پین اوت ها را دارا می باشد و از رابط کاربری آسان بهره می برد.

2: باکس UFI

باکس UFi یکی از سه باکس برتر پروگرام هارد می باشد این باکس در حال حاضر فقط قابلیت پروگرام ic  های emmc را دارا می باشد این شاید یکی از ضعف های باکس ufi محسوب شود اما باکس ufi دارای ایمیت های اختصاصی خود است همچنین این باکس در سیم کشی های هارد عملکرد مناسبی دارد و قابلیت های این باکس دقیقا مانند باکس easy jtag  می باشد.

دوره آموزشی تعمیرات نرم افزار موبایل1

 

باکس ufi

باکس ufi

مزایا : دارای پشتیبانی قوی ( اکثر فایل های دامپ را دارا  می باشد) ،رابط کاربری آسان ، دارای نرم افزار فلش 

فروشگاه فناوری تکنیک نوین

3: باکس Medusa Pro

باکس مدوسا پرو ارزان ترین باکس پروگرام هارد محسوب می شود اما ایمیت اختصاصی ندارد و باید از ایمیت ایکس برای ارتباط استفاده کنید این باکس از گروه اختاپوس می باشد و می تواند تمامی نیاز های پروگرام ای سی حافظه را برآورده کند مهمترین کاربرد این باکس رایت فایل های دامپ با استفاده از usb می باشد که قابلیتی کاربردی محسوب می شود این باکس در آپدیدت جدید خود سرعت رایت 8 بیت را نیز اضافه کرده است و از ic های ufs نیز پشتیبانی می کند باکس جدید medusa pro 2 نام دارد( مدوسا پرو 2 فول ست دارای ایمیت نیز می باشد)

باکس های پروگرام هارد

باکس های پروگرام هارد

باکس مدوسا پرو

باکس مدوسا پرو

مزایا : رایت فایل ها با استفاده از usb ، دادن log با اطلاعات جامع ، ارزان بودن نسبت به سایر باکس ها

آموزش کار با باکس مدوسا پرو

سایر باکس های پروگرام نیز وجود دارند اما بهترین باکس های حال حاضر سه باکس معرفی شده می باشند تمامی این باکس ها مادام العمر می باشند.

جمع بندی

در دوره های آموزش تعمیرات موبایل که در آموزشگاه فیدار برگذار میگردد تمام نکته ها و تکنیک های تعمیرات موبایل به صورت کامل و تخصصی به ما آموزش داده میشود.برای شرکت در دوره ها به لینک آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز فیدار مراجعه کنید و برای مشاهده  آموزش ها و تکنیک رایگان تعمیرات موبایل به کانال یوتیوب fidarteam ، آپارات fidarteam و اینستگرام ما به آدرس fidarteam مراجعه کنید

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن