۰

گلکسی A90 سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ

گلکسی A90 سامسونگ
بازدید 1929

گلکسی A90 سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ. گوشی هوشمند سامسونگ با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 855 در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد. در ادامه با ما همراه باشید.

در ماه های گذشته شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A90 بودیم. این اسمارت فون در نسخه های 4G و 5G روانه بازار می شود. بر اساس گزارش ها، این محصول در هر دو نسخه از چیپست اسنپدراگون 855 بهره می برد. به تازگی نسخه 5G سامسونگ گلکسی A90 در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است.

این دستگاه دارای شماره مدل SM-A908N بوده و مشخصات اصلی آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. قدرت این اسمارت فون توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 تامین می شود و دارای 6 گیگابایت رم است. سامسونگ برای آن سیستم عامل پیش فرض اندروید پای را در نظر گرفته است.

گلکسی A90 سامسونگ

گلکسی A90 سامسونگ

سامسونگ گلکسی A90 در بنچمارک گیک بنچ در بخش تک هسته ای امتیاز 3458 و در بخش چند هسته ای امتیاز 10852 را کسب کرده است. این بنچمارک اطلاعات بیشتری را از محصول آینده این برند کره ای منتشر نکرده؛ با این حال شایعات به استفاده از صفحه نمایش 6.7 اینچی Infinity-U با فناوری سوپر امولد و رزولوشن فول اچ دی پلاس در این گوشی هوشمند اشاره می کنند . گفته می شود مدل 4G این محصول دارای نمایشگر یکسان با نسخه 5G بوده، با این تفاوت که رزولوشن آن بالاتر است.

در صورتی که شایعات حقیقت داشته باشند، گوشی گلکسی A90 سامسونگ با دوربین اصلی سه گانه وارد بازار می شود. این دوربین دارای سنسورهای با وضوح 48، 12 و 5 می باشد. در حالی در ابتدا تصور می شد این اسمارت فون دارای مکانیزم کشویی مانند گلکسی A80 است، باید منتظر طراحی استاندارد آن باشیم.

از همراهی شما سپاس گزاریم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن