۰

گوشی نوکیا 2.2 معرفی شد

گوشی نوکیا 2.2
بازدید 1899

گوشی نوکیا 2.2 معرفی شد. گوشی هوشمند و اقتصادی نوکیا 2.2 با پردازنده هلیو 22 و نمایشگر 5.7 اینچی با قیمت 100 دلار رونمایی شد است. در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت اچ ام دی گلوبال از اقتصادی ترین گوشی هوشمند نوکیا مجهز به سیستم عامل اندروید One رونمایی کرد. این دستگاه که نوکیا 2.2 نام دارد، با قیمت 100 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

این گوشی هوشمند به صفحه نمایش بزرگی مجهز شده که دارای برش قطره ای است. در حالی که این دستگاه با نسخه One اندروید پای روانه بازار می شود، در آینده شاهد عرضه بروزرسانی اندروید Q برای آن خواهیم بود.

نوکیا 2.2 دارای نمایشگر 5.7 اینچی با فناوری IPS و رزولوشن اچ دی پلاس است. برش قطره ای نمایشگر، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را میزبانی می کند. در بخش پشتی این اسمارت فون شاهد خودنمایی دوربین اصلی تکی 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED هستیم.

گوشی نوکیا 2.2

گوشی نوکیا 2.2

 

نوکیا برای این محصول خود سنسور اثر انگشت در نظر نگرفته، بنابراین برای باز کردن قفل آن باید از ویژگی فیس آنلاک استفاده کنید.

قدرت نوکیا 2.2 توسط چیپست مدیاتک هلیو A22 تامین می شود. این پردازنده از 4 هسته پردازشی بهره می برد. کاربران می توانند محصول جدید شرکت HMD Global را در دو نسخه مجهز به 2/3 گیگابایت رم و 16/32 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.

وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند بر عهده یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بوده که کاربران برای شارژ آن باید از پورت microUSB استفاده کنند. این دستگاه از سیستم عامل اندروید وان بهره می برد که خبر از بروزرسانی سریع آن در آینده می دهد.

نوکیا برای این گوشی اقتصادی دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت در نظر گرفته که در سمت چپ این دستگاه قرار دارد. کاربران می توانند این دستگاه را در رنگ های مشکی و خاکستری سفارش دهند. قیمت این گوشی هوشمند به ترتیب برابر با 100 و 115 دلار برای نسخه های 16 و 32 گیگابایتی است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن