۳

آشنایی با کارشناس نرم افزار

تصویر پیدا نشد !
بازدید 4615

با سلام

محمد مهدی باقریان کارشناس نرم افزار تیم تکنیک نوین است.علاوه بر تحصلات آکادمی در بهتربن دانشگاه ایران,دارای سابقه بیش از 15 سال تجربه در زمینه تعمیرات موبایل تبلت فبلت و ساعت هوشمند است.

همچنین ایشان 10 سال سابقه اموزش و مدریت آموزشگاه و فعالیت مستمر در فنی حرفه ای را دارد. و همچنین سابقه طولانی در تعمیر نرم افزار و سخت افزار انواع برند های روز بازار مثل اپل سامسونگ شیائومی هواوی سونی و …. میباشد.

همچنین ایشان افتخار آموزش بهترین ها را در سراسر ایران دارد.

همیشه به یاد داشته باشید که آموزش نرم افزار موبایل تبلت فبلت و ساعت هوشمند به دلیل تغییر تکنولوژی و به روز بودن هر روز تکنولوژی نیاز مبرم بروز بودن اطلاعات و در گیر بودن مربی در کار تعمیرات است تا بتواند با به دست اوردن اطلاعات جدید آن را به کاراموزان انتفال دهد,و کاراموزی در بازار پردرآمد نرم افزار موبایل تبلت,فبلت و ساعت هوشمند موفق می شود که توسط مربی به روز و با تجربه بالا در ضمینه اموزش دوره ببیند.

تیم ما به دلیل تشکیل شدن از گروهی بسیار قوی و با تجربه,تعمیر گوشی هایی بسیار فوق تخصصی را انجام میدهند که کمتر تعمیر کار حرفه ای قادر به انجام آن است,بنابراین تیم ما تعمیراتی را به شما آموزش میدهد که به راحتی وارد بازار کار شوید و از اطلاعات خود به نحوه احسنت استفاده کنید.

 

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مرادی گفت:

    سلام. این جمله را ویرایش کنید:
    همچنین ایشان افتخار آموزش بهترین ها را در سراسر ایران دارد.

    در کل قلم روان و سلیسی ندارید. دقیقا برعکس مهارتتان که مثل آب روان است.

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن