۰

کد مخفی های تماس در گوشی های هوشمند

کد مخفی های تماس
بازدید 3525

در این مطلب کد های را به شما خواهیم گفت که برای دایورت کردن یا … نیازی به وارد شدن به تنظیمات گوشی نباشد.

این کدها یکی از سرفصل های مهم آموزش تعمیرات موبایل در شیراز است

کد مخفی های تماس

1: از دسترس خارج کردن گوشی خود

برای خیلیامون پیش اومده گاهی یه نفر که خیلی باهاش رودربایستی داریم بهمون زنگ می زنه و نه می تونیم ریجکتش کنیم نه دست از زنگ زدن بر می داره. با این ترفند موبایل به راحتی تلفن خودتونو از دسترس خارج می کنید ولی اس ام اس ها بهتون می رسه. از کد #۹۱۵*۲۱* برای فعال کردن این سیستم استفاده کنین و برای قطع کردنش هم کد #۲۱# رو بزنید.

2: کد موبایل برای دایورت کردن

گاهی اوقات فرصت این را ندارید که بخواهید وارد تنظیمات گوشی خود شود و پروسه طولانی را برای دایورت کردن طی کنید شما می توانید از طریق کد دستوری این مرحله را در کمترین زمان ممکن با کد های دستوری انجام دهید.از کد #شماره مورد نظر*۲۱* استفاده کنید. برای غیر فعال کردنش هم کد #۲۱# رو بزنید.

برای دایورت کردن گوشی خود هنگامی که خارج از دسترس می باشید نیز می توانید از کد دستوری استفاده کنید. اگه میخواید فقط زمانی که شمارتون در دسترس نیست دایورت بشه، از کد #شماره مورد نظر*۶۷* استفاده کنید. برای غیر فعال کردنش هم کد #۲۱# رو بزنید.

3: کد انتقال شارژ

برای انتقال شارژ در همراه اول باید از کد دستوری زیر استفاده کنید:

# شماره اعتباری مورد نظر9891* مبلغ اعتبار به ریال * رمز انتقال * 132 *

در قسمت شماره حتما شماره مورد نظر باید با فرمت 9891 نوشته شود و  برای گرفتن رمز انتقال یک پیامک بدون متن به 8910 ارسال کنید.

برای انتقال شارژ ایرانسل کافیست کد #1*142* و یا کد #1*3*1*555* شماره گیری نمایید، پس از شماره گیری این کد در صورتی که هنوز رمز انتقال تعیین نکرده باشید از شما می‌خواهد تا یک کد 4 رقمی به عنوان رمز انتخاب نمایید.

از همراهی شما سپاس گزاریم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن