۰

نرم افزار مترجم اندروید با دوربین + لینک دانلود

بازدید 2382

نرم افزار مترجم اندروید با دوربین . در این مطلب قصد داریم تا اپلیکیشن مترجم را به شما معرفی کنیم که وجه تمایز آن با سایر برنامه ها استفاده از دوربین می باشد.

در دوره های آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز فیدار کار با این نرم افزار به صورت کامل آموزش داده میشود

همه ما با متن و نوشته های  برخورد می کنیم که با زبانی غیر از زبان رسمی ما نوشته شده اند و به معنایی آن ها احتیاج داریم. در چنین شرایطی یا باید به یک مترجم مراجعه نمود که بی شک بسیار هزینه بر است یا می توان با استفاده از اپ های اندرویدی هر گونه نیاز خود را برطرف نمود.

Photo Translator Pro Unlocked عنوان یک نرم افزار تبدیل دوربین به مترجم متون می باشد که توسط EVOLLY.APP برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. این نرم افزار با بهره مندی از یک فناوری فوق العاده کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر متن های موجود در تصاویر را در قالب زبان های مختلفی دریافت نمایید.

یکی از جالب توجه ترین ویژگی های این استارت اپ را می توان پشتیبانی اش از زبان های متنوع دانست ؛ به گونه ای که بیش از 100 زبان گوناگون تحت پشتیبانی آن می باشد. دقت ترجمه به قدری بالاست که هیچ مشکلی در متن های دریافتی به وجد نمی آید و می توانید آن ها را به صورت مستقیم با دوستان تان در دیگر برنامه ها به اشتراک بگذارید.

همچنین بهتر است بدانید که هیچ محدودیتی در تعداد تصاویر ترجمه شده وجود ندارد و متن ها با کیفیتی بالا از عکس ها استخراج می شوند.

نرم افزار مترجم اندروید با دوربین

نرم افزار مترجم اندروید با دوربین

ویژگی های نرم افزار مترجم اندروید با دوربین

  1. پشتیبانی از 100 زبان گوناگون در سراسر دنیا
  2. تکنولوژی فوق العاده برای تشخیص متن ها بدون هیچ گونه خطایی
  3. ترجمه متون موجود در تصاویر با سرعتی بسیار بالا
  4. محیط کاربری بسیار ساده و آسان

از همراهی شما سپاس گزاریم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن