۰

نرم افزار آموزش زبان Drops + لینک دانلود

نرم افزار آموزش زبان Drops
بازدید 2750

نرم افزار آموزش زبان Drops . نرم افزار آموزش زبان قطره دارای سطح مبتدی تا حرفه ای می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

اگر تابه‌حال از نرم افزار های  یادگیری زبان استفاده کرده باشید، شاید برای شما هم پیش آمده که پس از مدتی، برایتان یکنواخت و خسته‌کننده شده باشد یا انگیزه‌ی خود را برای یادگیری ازاین‌طریق از دست داده‌اید و اپلیکیشن را رها کرده باشید، اما نرم افزار قطره بسیار جذاب بوده واز حالت های مختلفی برای آموزش استفاده می کند.

اولین موضوعی که پس از اجرای این نرم افزار  با آن مواجه می‌شویم، انتخاب زبان دلخواه برای یادگیری است. این انتخاب را می‌توان بعدا در قسمت تنظیمات تغییر داد. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب Drops پشتیبانی از زبان‌های متعدد است؛ به‌گونه‌ای‌که در‌حال‌حاضر، از ۳۱ زبان پشتیبانی می‌کند. برخی از این زبان‌ها عبارت‌اند از: انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، کره‌ای، هاوایی و زبان فراساخته‌ی اسپرانتو و … .

پس از انتخاب زبان، وارد بخش درس‌ها می‌شویم که براساس موضوع طبقه‌بندی شده‌اند. همچنین، دو سطح ساده و متوسط وجود دارد که از قسمت تنظیمات می‌توان سطح مدنظر را انتخاب کرد. با انتخاب دکمه‌ی شروع (شکل سمت راست) به صفحه‌ی درسی منتقل می‌شویم که آخرین‌بار در‌حال‌یادگیری آن بودیم.

با وجود سادگی کار با این برنامه، آموزش اولیه‌ای نیز در آن تعبیه شده که کاربر را کاملا با نحوه‌ی کار آن آشنا می‌کند. واژه‌های جدید، مانند اسم برنامه (قطره‌ها)، به‌شکل قطره روی صفحه ظاهر می‌شوند و با کشیدنشان به‌سمت شکل فرد در پایین صفحه، می‌توان آن‌ها را یاد گرفت یا با کشیدنشان به‌سمت بالا، از آن‌ها عبور کرد (شکل سمت چپ).

یکی از ویژگی‌هایی که این اپلیکیشن را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند، همین استفاده از شکل‌های ساده‌ی گرافیکی به‌جای عکس است که به زیبایی Drops می‌افزاید.

وِیژگی های نرم افزار آموزش زبان Drops

  1. آموزش های 5 دقیقه ای برای یادگیری در سخت ترین شرایط
  2. حالت سوایپ برای پاسخ دادن به سوالات
  3. چندین حالت مختلف آموزش و سوال برای ثبت واژگان در ذهن شما
  4. ثبت تمامی پیشرفت های شما در قالب اطلاعاتی متنوع
  5. دسته بندی تمامی لغات آموزشی در گروه هایی مختلف
  6. محیط کاربری زیبا و آسان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن