۰

نحوه تشخیص اصالت گوشی های آنر

اصالت گوشی های آنر
بازدید 2315

نحوه تشخیص اصالت گوشی های آنر. شرکت آنر زیر مجموعه کمپانی هواوی می باشد که فروش زیادی را در کشورمان ایران دارد. در این مطلب نحوه تشخیص اصالت این گوشی را بررسی خواهیم کرد.

اسمارت فون های شرکت آنر که برای قشر جوان طراحی می شوند دارای قدرت سخت افزاری بالا و طراحی زیبا می باشند که دستگاه های بسیار جوان پسند می باشند این گوشی ها دارای رنگ های شاد و طراحی ادغام رنگ بهره می برند.

در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شیراز نحوه تشخیص اصالت تمام گوشی ها آموزش داده میشود

در واقع منظور از اینکه گوشی های تقلبی آنر در بازار وجود داشته باشد اصلا چنین چیزی ممکن نخواهد بود و منظور از اصالت کالا این است که گوشی‌های موبایل براساس منطقه جغرافیای عرضه می‌شوند و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری هم براساس همین تقسیم‌بندی‌هاست. هر منطقه و کشوری اطلاعات مربوط به خود را دارد و با کشور دیگر متفاوت است. گوشی‌ های آنر نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

نحوه تشخیص اصالت گوشی های آنر

نحوه تشخیص اصالت گوشی های آنر

وقتی اصالت کالا را بررسی می‌کنید در واقع در حال بررسی این هستید که آیا مدلی که قصد خریدش را دارید برای ایران تولید شده است یا خیر. کالایی که اصالتش توسط مرکز تماس آنر و هواوی بررسی و تایید شود تحت پوشش مرکز خدمات آنر در ایران خواهد بود.

نحوه تشخیص اصالت گوشی های آنر

وقتی برای خرید یکی از مدل‌های آنر به فروشگاه‌های سطح شهر و محل زندگی خود مراجعه می‌کنید پیش از هر کاری IMEI دستگاه را بررسی کنید. از فروشنده بخواهید به شما اجازه دهد تا IMEI دستگاه را داشته باشید و پس از اینکه کد‌های ۱۶رقمی را از فروشنده گرفتید همانجا با مرکز تماس آنر و هواوی تماس بگیرید.

کافی است شماره ۰۲۱۴۲۰۰۰ را روی گوشی خود بگیرید. تلفن گویا شما را راهنمایی می‌کند تا داخلی موردنظرتان را پیدا کنید. به داخلی شماره ۱ رجوع کنید و منتظر بمانید که به اپراتور وصل شوید. شماره IMEI را برای اپراتور بخوانید و منتظر پاسخ استعلام بمانید. یادتان باشد برای استعلام اصالت گوشی‌ های آنر حتما باید با اپراتور مکالمه تلفنی داشته باشید و امکان بررسی اصالت از طریق ارسال پیامک وجود ندارد.

از همراهی شما سپاس گزاریم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن