۰

سه ترفند کاربردی برای گوشی های اندروید

سه ترفند کاربردی برای گوشی های اندروید
بازدید 2963

سه ترفند کاربردی برای گوشی های اندروید.  در این مطلب سه ترفند کاربردی برای گوشی های اندروید را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

می‌توان سیستم عامل اندروید را یکی از پرطرفدارترین و توسعه یافته‌ترین پلتفرم‌های موجود به شمار آورد.

سه ترفند کاربردی برای گوشی های اندروید

1: فعال کردن حالت مهمان 

سه ترفند کاربردی برای گوشی های اندروید

سه ترفند کاربردی برای گوشی های اندروید

 

در صورتی که قصد قرض دادن دستگاه اندرویدی  خود را داشته و قابلیت سنجاق کردن صفحه هم برای شما بسیار محدود کننده است، می‌توانید از حالت مهمان (Guest mode) استفاده کنید. همه‌ی گوشی های هوشمند دارای اندروید خالص و بیش‌تر گوشی‌های هوشمند شرکت‌های سازنده‌ی اصلی (سامسونگ و ال‌جی) دارای اندروید 5.0 به بالا، از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. برای جابه‌جایی به حساب کاربری مهمان، بر روی آیکون پروفایل واقع در گوشه‌ی سمت راست بالایی سایه‌بان اعلانیه (notification shade) ضربه زده و پروفایل Guest را برگزینید.

تمامی داده‌های شخصی، حساب‌های کاربری و نرم‌افزارها، از دید حساب کاربری مهمان پنهان خواهد شد. منویی تحت عنوان Users در بخش تنظیمات اندروید وجود دارد که از طریق آن می‌توانید دسترسی‌ها و محدودیت‌های مختلفی برای کاربر میهمان ایجاد کنید.

در دوره های آموزشگاه تعمیرات موبایل شیراز تمام ترفند های نرم افزاری آموزش داده میشود

2: استفاده از حالت ذخیره‌ی انرژی

سه ترفند کاربردی برای گوشی های اندروید

سه ترفند کاربردی برای گوشی های اندروید

 

همه‌ی دستگاه های هوشمند اندرویدی دارای نوعی از حالت صرفه جویی در مصرف انرژی باتری  هستند که برخی از آن‌ها حتی از چندین روش برای این کار بهره‌مند هستند. برای مثال دستگاه های  سامسونگ دارای ۲ روش مختلف تحت عناوین regular power saving و Ultra Power Saver برای ذخیره‌ی انرژی هستند که روش اول روشنایی صفحه نمایش و عملکرد پردازنده را بسته به میزان باقی مانده‌ی شارژ گوشی کاهش داده و روش دوم هم علاوه‌بر موارد یاد شده، فقط اجازه‌ی اجرا شدن تعداد اندکی از نرم‌افزارهای ضروری را به کاربر می‌دهد. اکثر گوشی های  اندرویدی دارای حالت ابتدایی ذخیره‌ی انرژی (power saving) که به طور خودکار هنگام رسیدن درصد شارژ باتری به میزان مشخص فعال می‌شود، هستند. برای مشاهده‌ی تنظیمات باتری دستگاه، باید به مسیری مانند Settings→ Battery مراجعه کنید.

3: فعال کردن گزینه‌های ویژه‌ی توسعه دهنده

سه ترفند کاربردی برای گوشی های اندروید

کمپانی گوگل برخی از ابزارهای بسیار پیشرفته را در منوی ویژه‌ای تحت عنوان Developer Options مخفی کرده است. پس از فعال کردن این منو، می‌توانید به تنظیماتی مانند سرعت پویانمایی (animation speed) اجزای رابط کاربری، USB debugging ،app standby و گزینه‌های فراوان دیگر دسترسی پیدا کنید. برای فعال کردن گزینه‌های توسعه دهنده، ابتدا به منوی About phone واقع در پایین لیست تنظیمات سیستم عامل مراجعه کرده و شماره ساخت (build number) دستگاه خود را بیابید. سپس بعد از ۷ مرتبه ضربه زدن بر روی آن، پیامی مبتنی‌بر این که شما یک توسعه دهنده هستید دریافت خواهید کرد. هم‌اکنون باید منوی یاد شده در بخش پایین تنظیمات سیستم ظاهر شده باشد.

از همراهی شما سپاس گزاریم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن