۰

ارورهای iTunes + لیست و حل مشکل

ارورهای iTunes
بازدید 3293

ارورهای iTunes

نحوه فلش آیفون 

ارورهای iTunes

ارورهای iTunes

 

در این مقاله برای شما، لیستی از مهمترین ارورهای iTunes را آماده کرده ایم. با حل این 61 ارور میتوانید بسیاری از مشکلات را حل کنید

 

Error -9843 : این ارور زمانی رخ میدهد که به هر دلیل، در زمان دانلود فایل فلش به وسیله ی نرم افزار iTunes مشکلی پیش بیاید.

 

Error -9815 , Error -9814 : این ارور ها مربوط به اکسترکت کردن فایل فلش رخ میدهد و بیشتر مواقع با ری استارت کردن سیستم، درست میشود.

اگر فایل فلش خراب باشد، ممکن است با این ارور ها روبه رو شوید. اگر با این ارور ها برخورد کردید بهتر است از آپدیت بودن نرم افزار iTunes مطمئن شوید.

اگر با انجام موارد بالا مشکل حل نشد، بهتر است با یک سیستم دیگر، گوشی را فلش کنید.

 

Error -9812 : ساعت سیستم را چک کنید سپس ارتباط با اینترنت را بررسی کنید. سپس فایل های مربوط به نرم افزار iTunes را آپدیت کنید تا ارور رفع شود.

 

Error -9809 : مربوط به ساعت سیستم است. چرا که ساعت کامپیوتر شما، تنظیم نیست.

 

Error -9800 : مربوط به اکسترکت فایل فلش است و با تعویض فایل فلش یا ری استارت کردن سیستم، مشکل حل میشود.

 

Error -5000 : اگر مستقیم فایل فلش را دانلود کنید، به هر دلیل مشکلی در دانلود فایل فلش وجود دارد. این ارور میتواند به دلیل پر بود درایو C یا مشکلی در فولدر مکانی که قرار است فایل فلش در آن ذخیره شود باشد.

 

Error -3259 : ارتباط با اینترنت با مشکل روبه رو شده. بیشتر زمانی با این پیغام مواجه میشوید که سرعت اینترنت شما ضعیف باشد.

 

Error -3221 : اگر از آنتی ویروس McAfee استفاده میکنید، بهتر است McAfee را پاک کنید. علت ارور -3221 به دلیل این است که دیوار آتش یا firewall این آنتی ویروس فعال است و با فعال بودن دیوار آتش، مشکل در نرم افزار iTunes ایجاد میکند.

 

Error -3198 : زمانی رخ میدهد که در حال دانلود از سرور اپل هستید. این مشکل به دلیل سرعت اینترنت است.

 

Error -54 : برای رفع این ارور بهتر است گوشی را با سیستم دیگری فلش کنید چرا که سیستم یا ویندوز شما دچار مشکل است.

 

Error -50 : نرم افزار iTunes مشکل دارد و باید نرم افزار را پاک کنید و مجددا نصب کنید.

 

Error -35 : این ارور زمانی رخ میدهد که قصد داشته باشید آهنگی را از iTunes دانلود کنید و به هر دلیل موفق نشوید.

 

Error -1 : مربوط به خرابی سخت افزاری قسمتی از گوشی است. این مشکل بیشتر در آیفون 4 رخ میدهد و علت آن نیز، خرابی IC بیس باند (BaseBand) گوشی است. گاهی اوقات با گرم کردن چیپست مشکل حل خواهد شد.

 

ارورهای iTunes

 

Error 1 : این ارور زمانی رخ میدهد که قصد داشته باشید ورژن گوشی را پایین تر از ورژنی که هست ببرید. برای مثال اگر از iOS  5 در آیفون 4 بخواهید به iOS 4 برگردید، با این مشکل و ارور، رو به رو خواهید شد. 

در کل این ارور مربوط به این میشود که فایل فلش، آخرین ورژن نباشد. اگر مطمئن هستید در حال فلش کردن گوشی با آخرین ورژن فایل فلش هستید، به سراغ سوکت شارژ بروید و یا کابل شارژ را عوض کنید تا بتوانید گوشی را فلش کنید.

 

Error 2 : زمان downgrade با این مشکل رو به رو میشوید.

 

Error 6 : این ارور میتواند به چند دلیل رخ دهد. 1- به دلیل این که از آخرین ورژن فایل فلش استفاده نمیکنید. 2- سوکت شارژ گوشی یا کابل مشکل دارد. 3- گاهی اوقات به ری استارت کردن ویندوز مشکل حل میشود. 4- گاهی اوقات باید گوشی را از حالت recovery خارج کرد و بعد از چند دقیقه، مجددا گوشی را در حالت ریکاوری قرار داد و آن را فلش کرد.

 

Error 9 : معمولا فایل فلش مشکل ندارد اما در رایت کردن فایل فلش مشکلی وجود دارد. تمامی موارد نرم افزار ی را بررسی کنید اگر مشکل حل نشد، خرابی IC حافظه میتواند باعث به وجود آمدن این ارور شود. (قطع شدن مسیر زیر پیچ در سری آیفون های 5S)

 

Error 10 : قسمت LLB در فایل فلش وجود ندارد و در اصل فایل فلش خراب است.

 

Error 11 : امکان دارد به دلیل آپدیت نبودن iTunes رخ دهد. سعی کنید اگه گوشی را در مود DFU قرار دادید، آن را خارج کنید و اجازه دهید، خود سیستم گوشی را در DFU مود قرار دهد.

 

Error 13 : به دلیل آپدیت نبودن iTunes، کابل و سوکت شارژ میتواند باشد.

 

Error 14 : زمانی رخ میدهد که قصد داشته باشید فایل فلش غیر رسمی روی گوشی فلش کنید یا اینکه گوشی را Downgrade کنید. (قطع شدن مسیر زیر پیچ در سری آیفون های 5S)

 

Error 17 : این ارور بیشتر در آخر فلش رخ میدهد و به دلیل ناقص بودن فایل فلش است.

 

Error 18 : حذف شدن فایل های Library نرم افزار آیتیونز. باید نرم افزار iTunes را پاک کرده و سپس دوباره نصب کنید تا مشکل حل شود.

 

Error 20 : گوشی را از حالت DFU خارج کنید و سپس اجازه دهید که گوشی به خودی خود، به حالت DFU برود و فلش شود. یعنی سیستم گوشی را به حالت DFU ببرد.

 

Error 23 , Error 21 : یک مشکل سخت افزاری در گوشی وجود دارد اما دقیقا نمیتوان گفت مشکل از کجاست. شاید با تمیز کردن برد گوشی یا تعویض باتری مشکل حل شود.

 

Error 26 : مشکل میتواند از IC حافظه باشد.

 

 

Error 27 : گاهی اوقات در زمان آپگرید پیش می آید. مشکل خاصی نیست دوباره امتحان کنید.

 

Error 28 : یک مشکل سخت افزاری است. ارتباط کانکتور ها را بررسی کنید و سپس به سراغ IC حافظه بروید. چرا که مشکل میتواند از همین بخش باشد.

 

Error 29 : مشکل از باتری گوشی است. بهتر است گوشی را با یک باتری دیگر فلش کنید. البته میزان شارژ باتری نیز اهمیت دارد.

 

Error 31 : این ارور زمانی رخ میدهد که گوشی قادر نباشد از حالت DFU خارج شود و تنها باید گوشی را دوباره فلش کرد تا از این حالت خارج شود. در صورتی که مشکل حل نشد، مشکل سخت افزاری است.

 

Error 34 : در سیستم شما، جایی برای دانلود فایل فلش وجود ندارد و باید قسمتی از درایو C را خالی کنید.

 

Error 37 : به دلیل فلش کردن فایل فلش غیر رسمی به وجود می آید.

 

Error 40 : خرابی IC حافظه گوشی

 

Error 45 : همانند ارور 6 میتواند از پارتیشن بندی باشد. حال مشکل پارتیشن بندی میتواند از خرابی IC حافظه نیز باشد.

 

Error 48 : خرابی IC بیس باند باعث این ارور میشود.

 

Error 53 : ارور 53 مربوط به سنسور Touch ID یا همان اثر انگشت است. ممکن است سنسور اثر انگشت آسیب دیده یا تعویض شده باشد.

 

Error 56 : این پیغام مربوط به همان Touch ID یا سنسور اثر انگشت است. گاهی اوقات اگر سیمکارت را از روی گوشی خارج کنید و از محیط DFU خارج شوید، ممکن است مشکل حل شود ولی در بیشتر مواقع مجبور خواهید بود گوشی را به نمایندگی رسمی اپل ببرید.

 

ارورهای iTunes

 

Error 1002 : یکی دیگر از ارورهای iTunes ممکن است ارور 1002 باشد، اطلاعات را بازگردانی کنید. ممکن است علت ورژن iOS باشد.

 

Error 1004 : مشکل میتواند از IC بیس باند باشد ولی گاهی اوقات میتوانید با نرم افزار های  TinyUmbrella یا Kick Device Out Of Recover میتوانید مشکل را حل کنید.

 

Error 1011 : مشکل از خرابی نرم افزار iTunes است و باید آن را پاک کرده و مجددا نصب کنید.

 

Error 1013 : با ری استارت کردن سیستم، تعویض سیستم یا نصب دوباره نرم افزار مشکل حل میشود.

 

Error 1014 : ارور 1014 از دیگر ارورهای iTunes است . این ارور زمانی رخ میدهد که سعی کنید ورژن بیس باند گوشی را پایین بیاورید.

 

Error 1413 , Error 1415 , Error 1417 , Error 1418 , Error 1428 : تمامی این ارور ها با ری استارت کردن سیستم، تعویض کابل، سیستم یا در نهایت سوکت شارژ قایل حل است.

 

ارورهای iTunes

 

Error 1618 : بعضی از ورژن های iTunes با ویندوز 8 همخوانی ندارند و بهتر است از یک سیستم دیگه استفاده کنید اما قبل از آن مواردی که در ارور قبل گفته شده را انجام دهید.

 

Error 1619 : ورژن iTunes بسیار قدیمی است و ارور 1619 یکی دیگر از ارورهای iTunes است

 

پورت USB و انواع آن + وظیفه ی هر پایه

 

Error 1667 : قطع شدن ارتباط در زمان فلش باعث این مشکل میشود.

 

Error 2002 : نرم افزار دیگری در روند فلش کردن مشکل ایجاد میکند و اجازه نمیدهد آiTunes با سرور اپل ارتباط بر قرار کند.

 

Error 2003 : پورت USB  را عوض کنید و گوشی را به سایر پورت های لپ تاپ یا کامپیوتر وصل کنید. کابل USB را از گوشی جدا کنید و دوباره متصل کنید.کابل را عوض کنید.

 

Error 2005 : درایور گوشی بر روی سیستم نصب نیست و سیستم نمیتواند با سخت افزار گوشی ارتباط بر قرار کند.

 

Error 2006 : کابل را عوض کنید و سپس تمامی پورت های USB دیگر را از سیستم جدا کنید.

 

Error 2009 : از دیگر ارورهای iTunes تمامی کابل هایی که به پورت USB متصل است، به جز کابلی که به گوشی متصل است را حذف کنید. سپس سیستم را ری استارت کنید. اگر مشکل حل نشد، نرم افزار های امنیتی را بررسی کنید. آنتی ویروس و … را بررسی کنید و اگر مشکل حل نشد با یک سیستم دیگر گوشی را فلش کنید.

 

Error 3002 : اگر به شکل مستقیم در حال دانلود فایل فلش از سرور اپل هستید، ممکن است به هر دلیل سرور از دسترس خارج شده باشد. در این حالت بهتر است از داخل سیستم آدرس فایل فلش را بدهید.

 

Error 3004 : به دلیل عدم ارتباط با اینترنت این مشکل به وجود می آید اگر به اینترنت متصل شدید و مشکل حل نشد، بهتر است گوشی را با یک سیستم دیگر فلش کنید.

برای حل بعضی ارور ها نیاز که نیاز به تعمیر سخت افزاری گوشی است برای حل مشکل این ارور ها نیاز به دانش تعمیرات سخت افزار موبایل دارید برای یادگیری حرفه ای تعمیرات موبایل به بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در شیراز مراجعه کنید

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن