۰

مترجم آنلاین و هوشمند اندروید

مترجم آنلاین و هوشمند اندروید
بازدید 1815

مترجم آنلاین و هوشمند اندروید . در این مطلب قصد داریم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که قادر است ۹۰ زبان را به صورت آنلاین ترجمه کند.

نرم افراری افراد در سراسر جهان تلاش می کنند علاوه بر زبان رسمی کشور خود زبان دیگری را نیز فرا بگیرند تا در شرایط ویژه به راحتی با دیگر مردمان ارتباط بر قرار نمایند. اما در بسیاری از موارد ما با متون و یا افرادی رو به رو می شویم که با زبانشان آشنایی نداریم و نمی توانیم مفاهیم مد نظر خود را منتقل کنیم.

برای برطرف سازی این مشکل تا کنون استارت اپ های گوناگونی توسعه داده شده اند که در این پست قصد معرفی یکی از بهترین آن ها را داریم. Translate: text & voice translator AD-FREE عنوان یک اپلیکیشن بی نظیر و پر امکانات برای ترجمه هر نوع متنی مخصوص اندروید می باشد که توسط TRANSLATE توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است.

برنامه فوق به کاربرانش کمک می کند تا به راحتی هر نوع متنی را به 100 زبان دیگر ترجمه کرده و نیاز هایشان را تنها در چند ثانیه بر طرف نمایند. امکانات متنوع و گوناگونی در لیست ویژگی ها به چشم می خورد که می توان در میانشان به سیستم تلفظ کلمات اشاره کرد! این قابلیت به افرادی که در حال یادگیری زبانی خاص هستند کمک می کند تا به راحتی نوع اسپل و بیان کلمات را فرا بگیرند. اگر زمان کافی برای تایپ متن ها ندارید کافیست از سیستم حرفه ای موجود استفاده کرده و تنها با صحبت کردن یک ترجمه کامل و بی نقص را دریافت کنید.

ویژگی های نرم افزار مترجم

  1. ترجمه بیش از 100 زبان مختلف به یکدیگر
  2. پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
  3. توانایی ترجمه متن ها و یا کلمات
  4. سیستم تلفظ صحیح کلمات بدون هیچ گونه محدودیتی
  5. کپی کردن سریع متن های ترجمه شده و به اشتراک گذاری آن ها
  6. دقت بسیار بالا در ترجمه های ارائه شده
  7. سیستم فوق العاده ترجمه تنها با صحبت کردن ( تبدیل گفتار به نوشتار )
  8. سرعت بسیار بالا در ترجمه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن