۰

تصویر محافظ صفحه نمایش هواوی پی 30 پرو

هواوی پی 30 پرو
بازدید 2555

تصویر محافظ صفحه نمایش هواوی پی 30 پرو . منتشر شدن تصویری از  محافظ صفحه نمایش هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro)، طراحی پنل جلویی آن را افشا کرد.

فروشگاه فناوری تکنیک نوین

انتظار می‌رود تا چند هفته آینده (پایان ماه مارس)، شاهد معرفی از پرچمداران جدید شرکت هواوی باشیم. شایعات اخیر از وجود یک ناچ قطره‌ای در نمایشگر این دو گوشی حکایت داشتند و حالا با انتشار تصویری از محافظ صفحه نمایش هواوی پی 30 پرو ، این شنیده‌ها به واقعیت نزدیک‌تر شده‌اند.

سال گذشته در پرچمداران سری هواوی پی 20، ناچ عریض‌تری وجود داشت و سنسور اثر انگشت نیز با دکمه هوم یکپارچه شده بود. ولی محافظ نمایشگر هواوی پی 30 پرو طراحی آن را مزین به یک ناچ قطره آبی نشان می‌دهد. احتمالا هواوی پی 30 را نیز با چنین چهره‌ای ملاقات خواهیم کرد.

صفحه نمایش هواوی پی 30 پرو

صفحه نمایش هواوی پی 30 پرو

.

 

بیشتر مطالعه کنید:سریع ترین شارژر بی سیم موبایل توسط هواوی عرضه شد

از طرفی حاشیه باریک شده در بخش زیرین صفحه نمایش، حاکی از آن است که در هواوی پی 30 پرو خبری از حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه هوم نخواهد بود. برخی گزارش‌ها نیز، محل تعبیه این سنسور بیومتریک را درون صفحه نمایش OLED دو گوشی جدید دانسته‌اند.

در گزارش‌های پیشین، کدنام هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو به ترتیب  Vogue و Elle ذکر شده بود؛ حالا اسناد UAProf این دو گوشی هم به کدنام VOG-L29 و ELE-L29 اشاره دارد. بر اساس همین اسناد، صفحه نمایش هر دو پرچمدار از رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل (+FHD) پشتیبانی می‌کند. این اطلاعات از تجهیز آن‌ها به اندروید 9 پای به عنوان سیستم عامل پیش فرض هم حکایت دارد.

صفحه نمایش هواوی پی 30 پروصفحه نمایش هواوی پی 30 پرو

از دیگر ویژگی‌های احتمالی هواوی پی 30 پرو، باید به وجود دوربین سه‌گانه و یک سنسور ToF در آن اشاره کنیم. عرضه نسخه ویژه‌ای از این گوشی هوشمند با توانایی پشتیبانی از شبکه 5G هم دور از ذهن نیست. همچنین مدل‌های پرو و معمولی پی 30 می‌توانند به پردازنده کایرین 980 هواوی مجهز باشند. این کمپانی چینی در کنگره جهانی موبایل 2019 نیز حضور خواهد داشت و شاید در بارسلونا، شاهد رونمایی هواوی از یک گوشی 5G قابل انعطاف باشیم.

از همراهی شما سپاس گزاریم

مدرک بین المللی تعمیرات موبایل

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن