۰

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 در آینده نزدیک

گوشی گیمینگ
بازدید 2414

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 در آینده نزدیک. گوشی گیمینگ شیائومی در حال توسعه می باشد و احتمال معرفی این اسمارت فون در بهار سال جاری میلادی وجود دارد.

محبوبیت اسمارت فون های  مخصوص بازی از سال گذشته در بازار افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر شرکت های زیادی مانند شیائومی، ریزر و ایسوس در این بخش فعالیت دارند. این محصولات با قیمت بالایی در اختیار خریداران قرار می گیرند؛ با این حال از ویژگی های مخصوصی بهره می برند.

کمپانی شیائومی با معرفی گوشی گیمینگ بلک شارک وارد این بخش از صنعت اسمارت فون ها شد. به نظر می رسد شیائومی بلک شارک 2 در بهار سال جاری میلادی به صورت رسمی از راه می رسد.

مدیر بخش محصولات شیائومی به تازگی در شبکه اجتماعی Weibo به این موضوع اشاره کرده که با نسل دوم گوشی بلک شارک ملاقات کرده و این محصول سرعت بالایی دارد.

در حال حاضر این کمپانی چینی در رابطه با گوشی بلک شارک 2 اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نداده است. در همین راستا مشخصات کمی از این محصول به اینترنت راه پیدا کرده است.

شیائومی بلک شارک 2

شیائومی بلک شارک 2

بر اساس گزارش های گذشته، این اسمارت فون به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 855 مجهز می شود که آن را 8 گیگابایت رم همراهی می کند. این دستگاه به احتمال زیاد با سیستم عامل پیش فرض اندروید پای در اختیار خریداران می گیرد.

اولین نسل این گوشی هوشمند در آوریل 2018 به صورت رسمی معرفی شد. این محصول به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است. در این میان می توان به چیپست اسنپدراگون 845 و 6/8 گیگابایت رم اشاره کرد. در این دستگاه از صفحه نمایش 5.99 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس استفاده شده است.

در اواخر سال گذشته میلادی نمونه بهبود یافته این اسمارت فون از راه رسید. شیائومی بلک شارک Helo از صفحه نمایش 6.01 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 845 و 10 گیگابایت رم در بالاترین نسخه خود بهره می برد.

از همراهی شما سپاس گزاریم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن