۰

بهترین بازی های تیراندازی و تفنگی اندروید

بازدید 4122

بهترین بازی های تیراندازی و تفنگی اندروید.  بازی های گوشی های هوشمند یکی از اصلی ترین تفریحات کاربران اسمارت فون ها می باشد. اکثر بازی های با کیفیت  اندروید رایگان نبوده اما در این بخش بهترین بازی های تیراندازی و تفنگی رایگان رابه شما معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه فناوری تکنیک نوین

بهترین بازی های تیراندازی و تفنگی اندروید

1: بازی Cover Fire

Cover Fire

Cover Fire

نام این بازی اکشن به خوبی آن را تعریف می‌کند؛ می‌بایست پشت موانع مختلف سنگر گرفته و با احتیاط، به دشمنان شلیک کنید. برخلاف آن چیزی که به نظر می‌رسد، Cover Fire یک بازی کسل آور نیست و جزو بهترین بازی های رایگان اندرویدی کنونی به شمار می‌رود. نشستن و برخواستن کاراکتر پشت مانع‌ها دارای انیمیشنی زیباست، به همین دلیل جذابیت بازی را برای کاربر دو چندان می‌کند. یکی دیگر از مزایای بازی، وجود یک داستان پشت پرده تمامی این تیراندازی‌ها است که پیش بردن آن را برای کاربر بیش از پیش جذاب می‌کند.

لینک دانلود این بازی از گوگل پلی

  

 

2: بازی Space Marshals 2

Space Marshals 2

Space Marshals 2

شاید به ظاهر، یک بازی سه بعدی از همه نظر به یک بازی دو بعدی که کاراکتر از بالا نمایش داده می‌شود اولویت داشته باشد، اما پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب از میان بهترین بازی های رایگان اندرویدی این دید را کنار بگذارید. درون Space Marshals 2، تکنیک و داشتن استراتژی صحیح به منظور پیش بردن کاراکتر حرف اول را می‌زند، به همین دلیل می‌بایست حساب شده عمل کنید.

این بازی تیراندازی استراتژیک نیز بر اساس یک داستان پیش رفته و خوشبختانه از دسته‌های بازی موبایل نیز پشتیبانی می‌کند. متاسفانه درون آن خبری از حالت بازی دو نفره نیست، به همین دلیل امیدواریم داخل Space Marshals 3، این قابلیت اضافه شود.

لینک دانلود این بازی از گوگل پلی

3: بازی PUBG Mobile

بهترین بازی های تیراندازی

بهترین بازی های تیراندازی

یکی از مزیت‌های این بازی که آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی های رایگان اندرویدی کنونی کرده است، آسودگی پیش بردن کاراکتر و تیراندازی بر روی صفحه نمایش گوشی و یا تبلت است، کاری که در دیگر بازی‌ ها به سختی صورت می‌گیرد. گرافیک بازی فوق‌العاده بوده و اگر آن را در صفحه نمایش‌های بزرگ اجرا کنید، درون محیط بازی غرق خواهید شد.

لینک دانلود این بازی از گوگل پلی

4: بازی Standoff 2

بهترین بازی های تیراندازی

بهترین بازی های تیراندازی

اگرچه امروز بازی‌ های کامپیوتری و پی سی  جنگی فوق‌العاده‌ای با گرافیک‌های بالا عرضه می‌شوند، اما باید اعتراف کنیم حتی تا صد سال دیگر، هیچ چیز جای بازی کانتر را نخواهد گرفت! برای طرفداران این بازی، پیدا کردن اپلیکیشنی شبیه به آن برای اجرا بر روی دستگاه‌های موبایل بسیار سخت است.

در بین بازی‌ های موبایل شبیه به کانتر، در حال حاضر یکی از بهترین گزینه‌های موجود Standoff 2 است. علاوه بر شبیه‌سازی محیط کانتر برای کاربر درون گوشی، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن کنترل روان و آرام است، به این معنی که برای جلو بردن کاراکتر، نشانه‌گیری و سپس تیراندازی، حتی بدون استفاده از دسته‌بازی نیز مشکلی نخواهید داشت. شاید بازی های موبایل شبیه به کانتر دیگری را نیز پیدا کنید، اما هیچ کدام یک از آن‌ها به احتمال زیاد رایگان نیستند.

لینک دانلود این بازی از گوگل پلی

5: بازی Destiny Warfare: Sci-Fi FPS

بهترین بازی های تیراندازی و تفنگی

بهترین بازی های تیراندازی و تفنگی

درون این بازی یک حالت شلیک خودکار وجود دارد که برخلاف تصور توسعه‌دهنده، به ذائقه بسیاری از کاربران خوش نمی‌آید. علاوه بر آن یک حالت کمکی نیز وجود دارد که به نشانه‌گیری کمک زیادی خواهد کرد. از آنجایی که هدف‌گیری بدون دسته‌بازی و با استفاده از نمایشگر لمسی دشوار است، بهتر است حداقل این حالت کمکی را فعال کنید. گرافیک بازی به حدی زیبا و هیجان‌انگیز است که حین اجرا درون آن غرق خواهید شد، پس مراقب حالت اعتیادآور بازی نیز باشید. در صورت پیشرفت در بازی، اسلحه‌های جدیدتری به دست خواهید آورد که خود به افزایش جذابیت بازی کمک زیادی می‌کند.

لینک دانلود این بازی از گوگل پلی

 

از همراهی شما سپاس گزاریم

مدرک بین المللی تعمیرات موبایل

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال داری کلیک کن
تماس با ما در واتساپ
گروه مشاوره آموزشگاه فیدار
برای مشاوره رایگان تو واتساپ کلیک کن